Rannekelloja

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purple
  • Aloitettu Aloitettu
Omegan speedmaster ja Rolexin Oyster Perpetual haluttaisi hankkia kokoelmiin vielä joskus. Chrono24:stä olen näitä katsellut, onko muita järkeviä kauppapaikkoja? Etenkin rolleista taitaa olla liikkeellä hyvä määrä replikoita. Ei ehkä huono idea kiikuttaa ostos lindroosille autentikoitavaksi :D
 
Omegan speedmaster ja Rolexin Oyster Perpetual haluttaisi hankkia kokoelmiin vielä joskus. Chrono24:stä olen näitä katsellut, onko muita järkeviä kauppapaikkoja? Etenkin rolleista taitaa olla liikkeellä hyvä määrä replikoita. Ei ehkä huono idea kiikuttaa ostos lindroosille autentikoitavaksi :D
Autentikoiko ne noita? Mä oon ymmärtänyt, että AD:eet ei tee tommosta koska riski on suuri.
 
Autentikoiko ne noita? Mä oon ymmärtänyt, että AD:eet ei tee tommosta koska riski on suuri.
Tämä selviää mailaamalla Lindroosille. Ja siis kyllä he maksua vastaan sen autentisoivat. Mutta Rolexin tunnistaa aidoksi, kun katsoo koneistoa. Vaikka kloonikoneistot ovatkin hyvin lähellä, niin tietyistä pikkueroista kloonin tunnistaa heti. Tuoreemmat Rolexit tunnistaa replikoiksi sarjanumeroista jo avaamattakin niitä.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
253 826
Viestejä
4 411 053
Jäsenet
73 260
Uusin jäsen
Avaruuslapsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom