• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Rannekelloja -50% alennuksella (Rohje)

Ovat paremmasta päätä sitä. Näyttävät olevan Japanilaisilla ja Sveitsiläisillä koneistoilla. Ovat ehkä 20-60€ arvoisia kelloja. Arvo on 0-20€ jälkimarkkinoilla.

Toi koneiston japanilaisuus tai sveitsiläisyys ei varsinaisesti kerro mistään mitään. On ne toki parempia kuin joku noname kiinanpaska mutta tollanen rondan tai miyotan koneiston hinta on alkaen 3e luokkaa ja sen kun läppää 6e kiinanpaskakuoriin niin alkaa olla toi 60 euroakin aika tuulesta temmattu. Jättäisin kyllä ostamatta, vastaavaa ja laadukkaampaa löytyy varmasti jostain casio/citizen/seiko linjalta.

Edit: ei siis sillä että samoja koneistoja ei löytyis noista seikoista tai citizeneistä tai jostain tonninkin kelloista mutta vahva veikkaus että ainakin kasattu laadukkaampiin kuoriin.

Viimeksi muokattu:
49e nahkarannekkeesta, ja kellon saat kaupan päälle :P Mulla oli joskus näitä ostoslistalla, mut sit tuli garmin käteen ja turha näitä kaappiin pölyttymään on ostaa. Mut ranneke olisi voinut kiinnostaakin.

49e nahkarannekkeesta, ja kellon saat kaupan päälle :P Mulla oli joskus näitä ostoslistalla, mut sit tuli garmin käteen ja turha näitä kaappiin pölyttymään on ostaa. Mut ranneke olisi voinut kiinnostaakin.
Ostin itse tuon kellon silloin, kun ne julkaistiin. Tuo poronnahkaranneke on kieltämättä ihan laadukas, jopa tuon 49€ arvoinen. Kellon myin eteenpäin, mutta tuo ranneke on edelleen käytössä toisessa kellossa.

Eikö tuo kellotaulu pysy ajassa, vai mikä näissä on vikana? Itse en ainakaan tarvitse sekunnin tuhannesosien tarkkuutta. Voin vaikka kerta viikkoon veivata viisaria minuutin tai pari sinne tänne.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 277
Jäsenet
74 779
Uusin jäsen
lettu555

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom