Reilu vuosi sitten valmistuneessa rivarinpätkässä tuntuu olevan paljon ongelmia. Yksi niistä on seuraavanlainen. Rivari on rakennettu tien viereen. Tietä kohti olevalla seinällä on terassi ja ovi josta siihen pääsee, sekä ikkuna. Tien ja talon välissä on pyörätie sekä n. metrin verran nurmikkoaluetta. Tiellä on 30kmh rajoitus, joten siitä ajetaan lähinnä sen tien varrella oleville taloille. Tiellä kulkevien autojen ääni kantautuu sisälle todella häiritsevänä metelinä ja jyrinänä. Talvella tämä tien puoleinen makuuhuone oli myös muuta asuntoa selvästi kylmemmän oloinen, joten voiko siellä olla joku vuoto jossain, joka myös aiheuttaa tämän äänien kantautumisen?
Mielestäni en ole muissa asunnoissa törmännyt tämmöiseen ohi ajavista autoista lähtevään jyrinään. Yhdessä n. saman ikäisessä ensimmäisen kerroksen kerrostaloyksiössä jopa ihmettelin hiljaisuutta.
Onkohan tämä normaalia ja mihin minun pitäisi olla tästä asiasta yhteydessä? Vuositarkastuslappuihin olen kyllä kirjelmöinyt nämä kaikki ja niitä luultavasti tulee joku katsomaan joskus? Aiemmin rakennusliikkeen kanta kaikenlaisiin vikoihin on ollut lähinnä "haista paska ihan normaalia tämä on".
Mielestäni en ole muissa asunnoissa törmännyt tämmöiseen ohi ajavista autoista lähtevään jyrinään. Yhdessä n. saman ikäisessä ensimmäisen kerroksen kerrostaloyksiössä jopa ihmettelin hiljaisuutta.
Onkohan tämä normaalia ja mihin minun pitäisi olla tästä asiasta yhteydessä? Vuositarkastuslappuihin olen kyllä kirjelmöinyt nämä kaikki ja niitä luultavasti tulee joku katsomaan joskus? Aiemmin rakennusliikkeen kanta kaikenlaisiin vikoihin on ollut lähinnä "haista paska ihan normaalia tämä on".