r5 3600+emolevy

Liittynyt
24.08.2020
Viestejä
3
olen päätynyt r5 3600 prossuun ja tarvitsen apua emolevyn valintaan. Olen yrittänyt ottaa selvää virransyötöistä ja muista ominaisuuksista, mutta menen koko ajan vain enemmän sekaisin enkä tiedä mistä puhutaan.
Vanha koira ei opi enää uusia temppuja.
Emoon tulee kiinni 1070ti, hdd ja ssd-asema, varmaan toinenkin ssd.
Olen katellut lähinnä mATX emoja jimmsiltä. gigabyten B550M ds3h on 100 euroa ja asrockin B550M steel legend on 180 euroa, muut siltä väliltä.
Tarvitsen riittävän emon, sen ei tarvitse olla halvin mutta en halua maksaa turhasta.
Kone tulee pelikäyttöön joka pyörittää uusia pelejä.
Suositelkaa hinta/laatu suhteeltaan hyvä emo.

uudet muistit tarvitsen myös.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 281
Oletko ostanut jo? 3600 on kevyt prosessori ja sille käy lähes kaikki. Sen verran katsoisin, että virransyötössä on vähintään 4 vaihetta ja jäähy siinä päällä. Ja tämä on siinä halvassa Gigabytessä..

Jos haluaa päästä helpolla, niin toinen näistä:


Ottaisin jälkimmäisen, kun pelistä saa kuitenkin 20-30€ jos sen saa myytyä. En kuitenkaan jaksa tarkistaa, onko se jälleenmyynti tehty nyt kuinka vaikeaksi, mutta noita olen muutaman itse onnistunut myymään..
Parempaa siinä on virransyöttö, verkkopiiri, äänipiiri ja jotain ledejä.

Virransyöttö on semmoinen vaikea asia, mutta sitä tarvitset , jos haluat tulevaisuudessa laittaa 12- tai 16-ytimisiä siihen ja/tai ylikellotella antaumuksella.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
olen päätynyt r5 3600 prossuun ja tarvitsen apua emolevyn valintaan. Olen yrittänyt ottaa selvää virransyötöistä ja muista ominaisuuksista, mutta menen koko ajan vain enemmän sekaisin enkä tiedä mistä puhutaan.
Vanha koira ei opi enää uusia temppuja.
Emoon tulee kiinni 1070ti, hdd ja ssd-asema, varmaan toinenkin ssd.
Olen katellut lähinnä mATX emoja jimmsiltä. gigabyten B550M ds3h on 100 euroa ja asrockin B550M steel legend on 180 euroa, muut siltä väliltä.
Tarvitsen riittävän emon, sen ei tarvitse olla halvin mutta en halua maksaa turhasta.
Kone tulee pelikäyttöön joka pyörittää uusia pelejä.
Suositelkaa hinta/laatu suhteeltaan hyvä emo.

uudet muistit tarvitsen myös.
Gigabyte B550M AORUS PRO, hinta 122€ / MSI B550M PRO-VDH WIFI, hinta 136€
Crucial ballistix 2x8GB 3200MHz 63€

Virransyötön merkitystä muutenkin ylikorostetaan täällä aika reippaasti. 3950X:kin on helposti ajeltavissa halvalla emolevyllä kunhan ei kellottele järjettömin voltein.
 
Liittynyt
24.08.2020
Viestejä
3
Video selvensi aika paljon ajatuksia. MSI emo alkoi kiinnostaan tuon videon perusteella.
 
Liittynyt
24.08.2020
Viestejä
3
Oletko ostanut jo? 3600 on kevyt prosessori ja sille käy lähes kaikki. Sen verran katsoisin, että virransyötössä on vähintään 4 vaihetta ja jäähy siinä päällä. Ja tämä on siinä halvassa Gigabytessä..

Jos haluaa päästä helpolla, niin toinen näistä:


Ottaisin jälkimmäisen, kun pelistä saa kuitenkin 20-30€ jos sen saa myytyä. En kuitenkaan jaksa tarkistaa, onko se jälleenmyynti tehty nyt kuinka vaikeaksi, mutta noita olen muutaman itse onnistunut myymään..
Parempaa siinä on virransyöttö, verkkopiiri, äänipiiri ja jotain ledejä.

Virransyöttö on semmoinen vaikea asia, mutta sitä tarvitset , jos haluat tulevaisuudessa laittaa 12- tai 16-ytimisiä siihen ja/tai ylikellotella antaumuksella.
en ole prossua vielä ostanut.
Olen noita bundleja katellutkin mutta en ole löytänyt mieluista.
en tule kellotteleen, mutta tietenkin tulevaisuutta ajatellen pitää jättää reserviin parempaa prossua varten. hyvä huomio.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 826
Viestejä
4 242 468
Jäsenet
71 248
Uusin jäsen
seemo

Hinta.fi

Ylös Bottom