• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Qwerteen t-paidat random-printillä 6€/kpl + 6kpl tilatessa ilmainen rahti

Liittynyt
23.04.2021
Viestejä
640
Vinkkinä jos haluaa jotain simppelimpää halvemmalla: https://www.amazon.de/-/en/Gildan-Cotton-T-Shirts-Various-Colours/dp/B01N7X7V41

Tilaa 10 mustaa paitaa ja 10 valkoista paitaa. Ei tarvitse miettiä, että laittaako päälle Jawa repair shop paidan vai paidan, jossa on oluttuopin printti. Kätevöittää vaatekaapin järjestelyjä + ei vaaraa että tulee sopimaton random printti. Sopii niin treffeille ku toimistopäiviä varten :)

Itellä jäi noi Qwerteen paidat lojumaan kaapin perällä ja on nyt odottanut pitkän aikaa, että saan vietyä vaatekeräykseen.
 
Itellä jäi noi Qwerteen paidat lojumaan kaapin perällä ja on nyt odottanut pitkän aikaa, että saan vietyä vaatekeräykseen.

Itse en ole tilannut / ostanut "randomilla" paitoja vain siksi että saa halvalla. Vaan juurikin käyttänyt aikaa ja tilannut silloin kun sopivia ja itsestä mukavia paitoja löytyy, muuten sitten odottelee. Toki siinä voi sitten missata sen "kivan paidan" tai sitten maksaa sen esim. 16€ siitä minkä haluaa. Elämä on valintoja mutta en ala kyllä tilaamaan paitoja missä voi olla mitä tahansa kuvaa ja tekstiä vain siksi että "halvalla saa".
 
Ennen (2020 bf) oli kaikki paremmin ku sai qwertee 6€/6 kpl Keanu "we have a city to burn"-paitoja yht. 14 € toimitettuna. Ei oo tarvinut niistä heittää vielä yhtäkään pois kun aivan priimaa laadultaan/kankaaltaan vs. moni puu t-paita kestää max vuoden tai alkaa haista tms.. Bonuksena sairaan hieno ja ei valinnanvaikeutta ku kaikki nuo samanlaisia. Tulispa taas vastaava...
 
Qwertee on kyllä joskus tässä 10v sisään vaihtanut paitojen toimittajaa. Jo pidempään kaula-aukot ovat mielestäni olleet raivostuttavan pieniä (=ahdistavia) ja jo pelkästään siitä syystä jo useamman kerran olen kaapista paitaa valitessa päätynyt johonkin muuhun kuin Qwerteen paitaan. Lisäksi pesukertojen kasvaessa uudemmat paidat ovat menettäneet muotoaan ja kieroutuneet milloin mistäkin. Voisikin taas kaivaa ”Meh”-paidan noin vuodelta 2009 mikä on edelleen priimaa.
 
Viimeksi muokattu:
Vinkkinä jos haluaa jotain simppelimpää halvemmalla: https://www.amazon.de/-/en/Gildan-Cotton-T-Shirts-Various-Colours/dp/B01N7X7V41

Tilaa 10 mustaa paitaa ja 10 valkoista paitaa. Ei tarvitse miettiä, että laittaako päälle Jawa repair shop paidan vai paidan, jossa on oluttuopin printti. Kätevöittää vaatekaapin järjestelyjä + ei vaaraa että tulee sopimaton random printti. Sopii niin treffeille ku toimistopäiviä varten :)

Itellä jäi noi Qwerteen paidat lojumaan kaapin perällä ja on nyt odottanut pitkän aikaa, että saan vietyä vaatekeräykseen.
Eikö näitä samoja perus t-paitoja saa Lager 157 sta 3€ kpl. Miksi tilailla Saksasta?
 
Itse tilasin viime blackfridayssa näitä paitoja. Printit oli kyllä hienoja, mutta nyt näin vajaa vuosi myöhemmin voin todeta, että paidat ovat kutistuneet jonkin verran ja onkin siirtyneet minun vaatekaapista puolison vaatekaappiin.. Jos siis tilaatte niin suosittelen tilaamaan hieman yläkanttiin koon kanssa. Qwerteellä on myös ajoittain tarjouksia missä on tyyliin osta x määrä paitoja niin saat toisen saman määrän ilmaiseksi. Silloin printit saa itse valita.
 
Itse käyn ostaan omat T-paitani new yorkerista. Hintaa luokkaa 6e kpl, voi sovittaa paikan päällä ja laatu on useimmiten ollut ihan hyvää.

Näin siis vinkkinä jos muitakin, jotka on "välikokoa" ja vaatteet täytyy sovittaa aina ensin, ei oikein netistä voi tilata.
 
Odotellessa blackfridaytä, omat paidat mitä viimevuonna saapui olivat laadultaan hyviä ja eivät ole sen kummemmin edes pienentyneet.
4€ hintaan hyviä, en enempää välttämättä tahtoisikaan maksaa random printeistä.
 
Eikö näitä samoja perus t-paitoja saa Lager 157 sta 3€ kpl. Miksi tilailla Saksasta?
Ostin tori.fi halvalla ison vaatepaketin -> siinä oli kasa käyttämättömiä valkoisia ja mustia t-paitoja -> tykästyin niiden yksinkertaisuuteen. Sitten tuli tää tarjousketju vastaan ja ajattelin, että luonto voisi säästyä, jos joku meikän vinkin myötä pikamuotiin verrattavaa randomvaatepakettia ei tilaisikaan. Toki osalle nuo qwerteenkin paidat jää käyttöön pitkäksi aikaa, mutta itsellä ei jäänyt.

Tsekkasin sit redditistä suosituksia halvoille ja mahdollisimman laadukkaille (halpaan hintaan nähden), jolloin tuli vastaan tuo Gildan merkki. Sitä oli moni suositellut ja se löytyi amazon.de:stä, josta moni foorumilainen muutenkin tilaa tavaroita. Lager 157 ei tullut vastaaan, enkä t-paitojen laadusta nytkään löytänyt kokemuksia. Sinne vaan sovittamaan ja näpeille arvioimaan laatua. Toinen ympäristöystävällinen, halpa ja laadukas vaihtoehto on UFF ja kirpparit, jos jaksaa kiertää.
 
Muistelisin, että viime black fridayna tuolta tilaamani paidat olivat juuri Gildanin paitoja joihin oli vain painettu printti.
 
Itse tilasin viime blackfridayssa näitä paitoja. Printit oli kyllä hienoja, mutta nyt näin vajaa vuosi myöhemmin voin todeta, että paidat ovat kutistuneet jonkin verran ja onkin siirtyneet minun vaatekaapista puolison vaatekaappiin.. Jos siis tilaatte niin suosittelen tilaamaan hieman yläkanttiin koon kanssa. Qwerteellä on myös ajoittain tarjouksia missä on tyyliin osta x määrä paitoja niin saat toisen saman määrän ilmaiseksi. Silloin printit saa itse valita.
Sama kokemus myös minulla, kahden BF-tilauskerran kanssa. Muuten kaikki on hyvää laatua ja printit pysyy hienosti mutta vajaa vuosi ja paidat muuttuvat napapaidoiksi, leveyssuunta ei kutistu niinkään. Pitkänä henkilönä tämä on todellinen ongelma. Mutta kun tämän tiedostaa niin sittenhän siinä ei ole mitään ongelmaa.
 
Sama kokemus myös minulla, kahden BF-tilauskerran kanssa. Muuten kaikki on hyvää laatua ja printit pysyy hienosti mutta vajaa vuosi ja paidat muuttuvat napapaidoiksi, leveyssuunta ei kutistu niinkään. Pitkänä henkilönä tämä on todellinen ongelma. Mutta kun tämän tiedostaa niin sittenhän siinä ei ole mitään ongelmaa.
Paitoja kannattaa pesun jälkeen kosteana kevyesti venyttää niin saa helposti sen 3cm lisää pituutta.
 
Jaha, se tarjous loppuikin jo.

Ehkä olisi voinut tarkentaa, me ostettiin viimevuonna 10 paitaa Black Fridayssa. Kaikkia on käytetty melko paljon ja kaikkien printti on säilynyt yllättävän hyvin. Mielestäni nämä ovat laadukkaampia kuin alle 5€ 1-väriset t-paidat outletista, merkki tai toinen.

Kuvat ovat hauskoja, 4/10 paidasta oli sellaisia missä kehtaa kulkea kaupungilla ja loput sopivat takapihalle, ym. sattumanvaraiseen notkumiseen.

Paidat kutistuvat jonkin verran pesussa, nettisivuilla oli tästä maininta.
 
Sama kokemus myös minulla, kahden BF-tilauskerran kanssa. Muuten kaikki on hyvää laatua ja printit pysyy hienosti mutta vajaa vuosi ja paidat muuttuvat napapaidoiksi, leveyssuunta ei kutistu niinkään. Pitkänä henkilönä tämä on todellinen ongelma. Mutta kun tämän tiedostaa niin sittenhän siinä ei ole mitään ongelmaa.
Sama. Jostain syystä 2020 tilatut paidat eivät ole menneet käytössä miksikään, mutta nuo uudemmat kutistuvat juurikin pituussuunnassa ja pitää tilata yhtä kokoa suurempina.

Kannattaa myös kuivata narulla. Ostin kokeeksi kahta kokoa isomman ja heitin pesun jälkeen kuivuriin. Printti kesti ja hartioiden kohdalta paita on edelleen ylisuuri. Mutta jos nostaa kädet ylös, niin napa näkyy.
 
Ostin tori.fi halvalla ison vaatepaketin -> siinä oli kasa käyttämättömiä valkoisia ja mustia t-paitoja -> tykästyin niiden yksinkertaisuuteen. Sitten tuli tää tarjousketju vastaan ja ajattelin, että luonto voisi säästyä, jos joku meikän vinkin myötä pikamuotiin verrattavaa randomvaatepakettia ei tilaisikaan. Toki osalle nuo qwerteenkin paidat jää käyttöön pitkäksi aikaa, mutta itsellä ei jäänyt.

Tsekkasin sit redditistä suosituksia halvoille ja mahdollisimman laadukkaille (halpaan hintaan nähden), jolloin tuli vastaan tuo Gildan merkki. Sitä oli moni suositellut ja se löytyi amazon.de:stä, josta moni foorumilainen muutenkin tilaa tavaroita. Lager 157 ei tullut vastaaan, enkä t-paitojen laadusta nytkään löytänyt kokemuksia. Sinne vaan sovittamaan ja näpeille arvioimaan laatua. Toinen ympäristöystävällinen, halpa ja laadukas vaihtoehto on UFF ja kirpparit, jos jaksaa kiertää.
Gildanin Heavy cotton on laatupaita. Ollaan käytetty sitä meidän bändipaidoissa eikä ole kuulunut moitteita asiakkailta. Muutama paita itselläkin käytössä eikä ole kutistunut tai muutenkaan mennyt miksikään käytössä.
Pesen omat ja muidenkin bändipaidat aina 30 asteessa ja kuivaus narulla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 595
Viestejä
4 459 875
Jäsenet
73 781
Uusin jäsen
JarkkoRuutu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom