• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Qwertee random t paitoja 5e kpl

Vuosia sitten tilasin kans M koon paitoja ja ne oli sopivia.

Printit noissa oli semmosia myötistä aiheuttavia ettei niitä kehtaa julkisilla paikoilla mutta remppa/kotipaidoiks hinnaltaan ok.

Itse oon useamman vuoden näitä käyttänyt ja ajaneet asiansa. Jotain luultavammin tilaan nytkin. Hinnassa näkyy korotus tapahtuneet kun viime vuonna oli 4e/kpl.

Itsellä myös normaalia kokoa käytössä. Ostin vahingossa yhden joka ei ollut täyttä puuvillaa ja se oli normaalia pienempää kokoa.

Huom. ohjeen mukainen pesulämpötila 30 astetta.

Viimeksi muokattu:
Hieman off-topic, mutta menköön (niille joita saattaa kiinnostaa): Zalandon BF-tarjouksesta saa noin samaan hintaan printittömiäkin t-paitoja monipakkauksina. Ilmainen toimitus yli 34,95 euron tilauksille ja ilmainen palautus myös.

Joskus muutama vuosi sitten tuli tuolta parisen paitaa tilattua eikä laatu oikein vakuuttanut. Parin pesun jälkeen kulahtivat ja myös kutistuivat ennemmän kuin mikään t-paita minkä olen aiemmin omistanut. Harmi sinänsä, muutamia kivoja printtejä kun tuolla on. Hinta on kyllä sellainen ettei se paljoa kirpaisisi jos tilaisi taas testiin uudemman kerran sillä toivomuksella, että laatu parantunut.

Laatu vaihtelee vuodesta toiseen suuresti. XL ja XXL koot ovat ainakin olleet juuri sitä mitä pitääkin. Eli koko vastaa sitä mitä ne ovat Suomessakin.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 207
Jäsenet
74 339
Uusin jäsen
SoHai

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom