Pari iltaa olen tota nyt vääntänyt, ja on kyllä ollut aika helvetin hauskaa. Aiempaa kokemusta mulla ei noista arenashootereista kovinkaan paljoa ole, jos ei noita muksuna botteja vastaan pelattuja UT/Q3 matseja lasketa. Nyt on välillä tullut turpaan aika kovaakin, joskin satunnaisesti pääsee onneksi myös helpompiinkin matseihin. Tasoerot näkyvät melko voimakkaasti, mikä on mielestäni moninpelien ehkä tärkein ominaisuus. Innolla odotan ranked dueleiden aloittamista, mutta vielä pitää vähän noita mappeja ja pelin perusteita harjoitella.Minkäslainen pelaajakunta tällä pelillä on TechBBS:ssä? Itse innostunut ihan viimeisen parin viikon aikana panostamaan enemmän tähän peliin. Tuli eilen nähtyä @Jahonnes -niminen kaveri deatchmatchia vääntämässä ja mietin, mahtaako olla sama kaveri kuin täällä foorumilla esiintyvä nimimerkkiJos olis isompi kööri pelaajia, niin voitaisiin joskus koittaa kenties ottaa yhdessä peliä
![]()
Toistaiseksi olen nyt pelannut vain deathmatchia, mutta jotain porukkapelejä voisi jossain vaiheessa kokeillakin, kunhan meno pysyy riittävän leppoisana.
Hyvä että tuli tätäkin peliä kokeiltua.