Quadro P4000 lämpötyynyjen paksuus ?

Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
2 094
Onko kenelläkään tietoa, mun google ei onnistunut löytämään.
Mittaus tietysti onnistuu kun ensin purkaa kortin mutta mieluummin sitten samalla laittaisi uudet niin ei tarvitse säilyttää osina.
Vanhat ovat sen verran kiinni että en viitsinyt repiä auki samalla kun puhdistin pölyt ja vaihdoin tahnan.

Tällaisia lämpöjä näyttää unigine benchin jälkeen.
1705943858565.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 424
Löytyi kyllä video, jossa vaihdetaan nuo tyynyt, muttei missään kertonut tarkempia speksejä.

Paras mitä löytyi oli tämä amazon arvostelu, jossa näkyy minkä tuotteen henkilö ostanut, eli 0,5mm paksuista (120mm x 120mm x 0,5mm - 1kpl levyn).

Tuossa vielä se itse purkuvideo

 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
2 094
Löytyi kyllä video, jossa vaihdetaan nuo tyynyt, muttei missään kertonut tarkempia speksejä.

Paras mitä löytyi oli tämä amazon arvostelu, jossa näkyy minkä tuotteen henkilö ostanut, eli 0,5mm paksuista (120mm x 120mm x 0,5mm - 1kpl levyn).

Tuossa vielä se itse purkuvideo

Joo, tuon videon löysinkin, siinähän ei ole onneksi mitään ihmeellistä mutta tuo arvostelu tietysti auttaa ainakin vähän. Täytyy varmaan hommata puolikasta levyä ja kokeilla, sillähän se sitten selviää... Tuossa arvostelussa mainitaan 2 puhallinta eli on varmaan joku muu kuin alkuperäinen koska noissa on tietääkseni aina vain 1 puhallin kuten videossakin.
Luulisi vaihdon auttavan edes jonkin verran tuon ikäiselle kortille ettei jää pelkästään harrastukseksi ;)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 935
Viestejä
4 206 924
Jäsenet
70 997
Uusin jäsen
Raadottaja

Hinta.fi

Ylös Bottom