Puolet näytöstä tummenee alt+tab yhteydessä

Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
Kaverini hommas juuri uuden kasatun koneen, sekä XF270HU näytön sille kaveriksi. Nyt kertoo minulle ongelmasta, jota en ole koskaan nähnyt elämässäni, enkä löydä googlestakaan mitään järkevää.

Mitään ideoita miten tätä voisi edes lähteä ratkaisemaan?

Näyttiksenä 5700XT ja näyttönä tosiaan tuo XF270HU, Freesync+144Hz aktivoituna. Kertoo, että joskus, kun alt+tabaa pelistä ulos, niin kuvan mukainen ongelma esiintyy, joka katoaa itsestään ilmeisesti jonkin ajan kuluttua tai uudelleen alt+tab yhteydessä.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 942
Palauta näyttöön tehdasasetukset, jos näytön asetuksista muuten et tuota löydä.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
Olisiko joku acerin ohjelma asennettuna. Split screen?
Acer Display Widget
Ei oo itse ainakaan asennettu
En sit tiiä jos Windows automaattisesti asensi. Hän kyllä koittaa tuon poistamista (jos sellainen on) ja tehdasasetuksia kunhan pääse kotiin, mutta muutkin ideat ovat tervetulleita.

Hän itse jostain syystä epäilee että ongelma liittyisi jotenkin käyttämäänsä f.lux ohjelmaan, joskin itse en ymmärrä asiayhteyttä. Eihän tuo postaamani kuva näytöstä näytä liittyvän "blue Light" mitenkään.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
412
Jos näyttökin on uusi niin kannattaisiko se testata toisella koneella ensin? Voihan siinäkin joku mennä solmuun alt-tabattaessa.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
No ongelma esiintyy vain toisinaan alt+tab yhteydessä eli testaaminen ei ole niin helppoa. Mut kyllähän tuota voin ehdottaa
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 579
Viestejä
4 195 366
Jäsenet
70 752
Uusin jäsen
Nurmine

Hinta.fi

Ylös Bottom