• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Puhti - kaikki -30% koodilla BW30

Tuote: Laboratiopaketit, -testi, kehomittaukset
Tarjoushinta: kaikki - 30%
Normaalihinta:
Kauppa:
Voimassa: 30.11.2025
Linkki: Etusivu

Kommentti tarjouksesta:
BW30 -koodilla miinus 30%. 30.11.2025 asti voimassa.
Vuosi aikaa käydä testissä. Eikä mitään maksuja tule tämän päälle. Ja samaan käyntiin voi liittää myös yksittäisen erikseen ostetun testin (johon ei tule näin lisämaksuja). Kaikki tulokset ovat minulle tulleet saman päivän aikana, jos näyte on otettu noin klo 14 mennessä. D-vitamiini taitaa olla ma/ke/pe -päivinä (ainakin aikaisemmin). Mehiläisellä on lääkäriasemia joka puolella Suomea. Itse olen käynyt Helsingin Hakaniemen Ympyrätalossa. Ikinä en ole etukäteen varannut aikaa.

Puhdin vanhoista mittaustuloksista voi katsoa graafit vs. uusi tulos. Itse olen käyttänyt tätä testiä: Puhti-laboratoriopaketti 99 euroa. Nyt siis 69,30 euroa. Ei paastoa.

Ex Bodymaja.fi eli Puhti 12 kk rajattomat kehonkoostumusmittaukset, 89,90 euroa. Eli koodin kera 62,93 euroa. Jos kehonkoostumusta mittaa, niin ehkä vähän alle 2 kk on sopiva väli. Visceraalinen rasva on aika hyödyllinen mittaus. Kuukauden kuntosaliharjoittelu jo kertoo vasemman tai oikean käden (tai jalkojen) lihasmassan lisäyksen. Myös vatsa yms. Mukana on nykyään puristusvoimankin mittaus. Ja verenpaine.

Ex Bodymaja.fi eli Puhti 12 kk rajattomat kehonkoostumusmittaukset, 89,90 euroa. Eli koodin kera 62,93 euroa. Jos kehonkoostumusta mittaa, niin ehkä vähän alle 2 kk on sopiva väli. Visceraalinen rasva on aika hyödyllinen mittaus. Kuukauden kuntosaliharjoittelu jo kertoo vasemman tai oikean käden (tai jalkojen) lihasmassan lisäyksen. Myös vatsa yms. Mukana on nykyään puristusvoimankin mittaus. Ja verenpaine.
Itsellä vähän paskat kokemukset tuosta kehonkoostumus mittauksesta. Kävin vuoden alussa ja 6kk myöhemmin, salilla käynyt koko vuoden, visuaalisesti muuttunut ihmisenä, hartiat kasvanut ja muutenkin tulokset nousseet, mutta testin mukaan juuri mitään ei ole tapahtunut. :( Testi myös laitteen mukaan epäonnistui joku 8 kertaa ennen kuin sain tuurilla menemään läpi. Pitää vielä kolmas kerta käydä parin viikon päästä, mutten taida ostaa enää uutta pakettia tuonne ainakaan hetkeen...

Itsellä vähän paskat kokemukset tuosta kehonkoostumus mittauksesta. Kävin vuoden alussa ja 6kk myöhemmin, salilla käynyt koko vuoden, visuaalisesti muuttunut ihmisenä, hartiat kasvanut ja muutenkin tulokset nousseet, mutta testin mukaan juuri mitään ei ole tapahtunut. :( Testi myös laitteen mukaan epäonnistui joku 8 kertaa ennen kuin sain tuurilla menemään läpi. Pitää vielä kolmas kerta käydä parin viikon päästä, mutten taida ostaa enää uutta pakettia tuonne ainakaan hetkeen...
Ensimmäinen InBody-mittaus taisi olla minulla vähän alle 12 vuotta sitten, siellä Hakaniemen torin alla olevassa kuntosalissa (IdealFit). Sen jälkeen varmaan kymmeniä mittauksia. Otin taas Bodymajan mittaukset vuodeksi, kun sai halpaan hintaan. Mitähän maksoi aiemmin, varmaan luokkaa 40 euroa per mittaus, ainakin (siellä Hakaniemessä). Ei ole kertaakaan yksikään mittaus epäonnistunut. Puhdissa (ex-Bodymaja) taitavat olla käytössä InBody 770 -laitteet.

Mittaukset pitäisi aina tehdä samaan aikaan päivästä ja nestetasapaino pitäisi olla suunnilleen samanlainen. Rasvaprosentti on kotilaitteissa heräämisen jälkeen aina korkea. Keho on yön aikana kuivunut. Mutta sitten syödään ja juodaan ja... Mennään mittaamaan vaikka klo 18 illalla. Rasvaprosentin muutos voi olla vaikka 22% -> 18% ja enemmänkin. Eihän sen näin pitänyt mennä, eihän tällaisella tutkimuksella yhtään mitään tee! Mutta kun mittaus perustuu sähkön johtavuuteen... Rasvaprosentti riippuu aika lailla kehon nesteytystilanteesta. Ja nesteet kertyvät lihaksiin, rasvakudoksessa ei ole paljoa verisuonia eikä sinne kerry paljoakaan nestettä.

Minulla on välillä ollut myös vähän ihmeellisiä tuloksia, vaikka olenkin aina _yrittänyt_ käydä mittauksissa niin, että kehon nesteytys olisi samanlainen. Nämä erot nesteytyksessä sitten tasoittuvat, kun jaksaa yrittää ja käydä useammin.

Tärkeintä on muistaa, että kehon osien mittaustulosten rasvaprosentit eivät ole absoluuttisia, vaan riippuvat myös nesteytyksestä. Jos kehon nesteytys on mittauksissa eri tasolla => tulokset hettelevät aika paljonkin.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
293 207
Jäsenet
80 439
Uusin jäsen
aljaber

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom