• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Puhti - kaikki -30% koodilla BW30

Tuote: Laboratiopaketit, -testi, kehomittaukset
Tarjoushinta: kaikki - 30%
Normaalihinta:
Kauppa:
Voimassa: 30.11.2025
Linkki: Etusivu

Kommentti tarjouksesta:
BW30 -koodilla miinus 30%. 30.11.2025 asti voimassa.
Vuosi aikaa käydä testissä. Eikä mitään maksuja tule tämän päälle. Ja samaan käyntiin voi liittää myös yksittäisen erikseen ostetun testin (johon ei tule näin lisämaksuja). Kaikki tulokset ovat minulle tulleet saman päivän aikana, jos näyte on otettu noin klo 14 mennessä. D-vitamiini taitaa olla ma/ke/pe -päivinä (ainakin aikaisemmin). Mehiläisellä on lääkäriasemia joka puolella Suomea. Itse olen käynyt Helsingin Hakaniemen Ympyrätalossa. Ikinä en ole etukäteen varannut aikaa.

Puhdin vanhoista mittaustuloksista voi katsoa graafit vs. uusi tulos. Itse olen käyttänyt tätä testiä: Puhti-laboratoriopaketti 99 euroa. Nyt siis 69,30 euroa. Ei paastoa.

Palvelua vähemmän käyttäville tiedoksi että ne kauppakeskuksissa sijaitsevat Bodymajan kopit ovat nykyään osa Puhtia.

Statistiikka

Viestiketjuista
292 666
Jäsenet
80 322
Uusin jäsen
JS091

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom