Puhelin käynnistää television....?

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
809
Mulla olisi itseasiassa pari ongelmaa, johon olen itse koittanut jo jonkun aikaa etsiä ratkaisua mutta ei ole löytynyt mitään...

Ensimmäinen "ongelma" on televisio, tai puhelin. Meillä on jokin Philipsin 65" televisio tietokonepöydän yläpuolella. Kun puhelimeni on tietyssä kohtaa pöydällä ja painan virtanäppäimestä tai näytöstä näytön päälle, menee myös TV päälle. Ihan helvetin outo ongelma ja aloitinkin miettimisen siitä, että olenko vain itse hullu... Mutta totta se on, televisio menee päälle kun painan puhelimen päälle tietyssä kohtaa pöydällä. Puhelin on Note 9 ja tässä ei taida olla edes IR-sensoria.

Toinen ongelma koskee Sonos järjestelmää. Meillä on kaksi Sonos One kaiutinta, samassa verkossa kaapelilla kiinni. Kun toisen kaiuttimen ottaa virroista pois, katoaa se Sonoksen sovelluksesta täysin. Toinen kaiutin kuitenkin pysyy järjestelmässä vaikka siltä katoaisi virta. Useamman resetin jälkeen saan kaiuttimen takaisin näkymään mutta se vaatii tosiaan useamman resetin.

Olisiko jollain jotain vinkkejä ja/tai samanlaisia kokemuksia? Kiitos! :)

EDIT: Tuota ensimmäistä asiaa jälleen tutkiessa tajusin vihdoin että Note 9:n iirisskanneri on se, joka laittaa TV:n päälle. Saakohan tuota tunnistinta kokonaan jotenkin pois päältä? En ole siitä juuri edes käyttänytkään.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 206
Viestejä
4 194 562
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom