Ratkaistu Puhelimen NFC lopetti toiminnan

Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
123
Kysytääs täältä onko vielä jotain mitä voisin tehdä ennenkuin joudun nöyrtymään ja vetämään tehdas-asetukset

Puhelin: Motorola Edge (XT2063-3)
Android versio: 11 (uusimmat päivitykset asennettu)

Puhelin vain päätti, että NFC lopettaa toiminnan. Aiemmin toimi moitteetta, mutta nyt ei anna laittaa päälle, eikä anna asetuksista tehdä mitään muutoksia. Ainoa mitä asetusten NFC:n takaa löytyy on:

signal-2023-03-13-131142.png

Tehdyt toimenpiteet:

  • Puhelin käynnistetty useampaan kertaan uudestaan
  • asennettu uusimmat päivitykset
  • nfc-palvelun talennustila ja välimuisti tyhjennetty
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
123
Nöyrryin ja nollasi puhelimen, sen jälkeen nfc alkoi taas pelittää. Syytä sille miksi näin alunperin kävi löytynyt
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 690
Mulla sama juttu, lähimaksu lopetti toiminnan reilu viikko sitten. NFC kansio on tyhjä, ei edes tuota NFC täplää ole.
Saako tuon toimimaan ilman puhelimen nollausta?
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
123
Mulla sama juttu, lähimaksu lopetti toiminnan reilu viikko sitten. NFC kansio on tyhjä, ei edes tuota NFC täplää ole.
Saako tuon toimimaan ilman puhelimen nollausta?
Itse en saanut. Koitin vaikka ja mitä mutta puhelimen nollaus lopulta korjasi asian. Epäilen että ongelman aiheutti S-pankin Digitaalisen S-etukortin betan käyttöönotto. Ennen sen ottamista kaikki onnistui toimi hyvin. Nyt en koske siihen pitkällä tikullakaan.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 690
Itse en saanut. Koitin vaikka ja mitä mutta puhelimen nollaus lopulta korjasi asian. Epäilen että ongelman aiheutti S-pankin Digitaalisen S-etukortin betan käyttöönotto. Ennen sen ottamista kaikki onnistui toimi hyvin. Nyt en koske siihen pitkällä tikullakaan.
Mulla OP:n tili ja Google pay.
 
Liittynyt
25.03.2023
Viestejä
1
Poistin s-mobiili -sovelluksen, jolloin NFC rupesi toimimaan. Latasin s-mobiilin uudelleen ja NFC toimii vieläkin
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 389
Viestejä
4 159 492
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom