• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Puhdistamo Natural Energy Drink Strong Raspberry 24x330 ml energiajuoma

Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
755
Tuote: Puhdistamo Natural Energy Drink Strong Raspberry 24x330 ml energiajuoma
Tarjoushinta: 29.90€
Normaalihinta: 38.90€
Kauppa: Kärkkäinen
Voimassa: 16.4.2024 asti
Linkki: Puhdistamo Natural Energy Drink Strong Raspberry 24x330 ml energiajuoma | Karkkainen.com verkkokauppa
Promokoodi: Koodilla VALAVUORI ilmaiset postikulut jos tilaus ylittää 50€.

Kommentti tarjouksesta:
Hyvään hintaan omaa suosikkijuomaa.
Kaksi laatikkoa kun ostaa ilmaisilla posteilla niin tölkkihinta ~1.2€ joka euron halvempi kun kaupoissa.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
616
Liekkö ottaneet ton VALAVUORI koodin pois toiminnasta. Pari päivää sitten toimi kun osti boksereita mutta nyt ei enää toimi.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
755
Liekkö ottaneet ton VALAVUORI koodin pois toiminnasta. Pari päivää sitten toimi kun osti boksereita mutta nyt ei enää toimi.
Eilen tilasin pari laatikkoa ja koodi antoi ilmaiset postit. Äsken kokeilin lisätä kaksi laatikkoa ja alekoodi näytti vieläkin ilmaisia posteja. Toimii siis minulla ainakin vielä.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
616
Eilen tilasin pari laatikkoa ja koodi antoi ilmaiset postit. Äsken kokeilin lisätä kaksi laatikkoa ja alekoodi näytti vieläkin ilmaisia posteja. Toimii siis minulla ainakin vielä.
No mitä wit. Minä kun laitan koodin niin vähän räppäsee se postikulu luku mut pysyy samana. Pittääpä tutkia. Kiitos tiedosta.
 

aRa

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
25
No mitä wit. Minä kun laitan koodin niin vähän räppäsee se postikulu luku mut pysyy samana. Pittääpä tutkia. Kiitos tiedosta.
Voi olla, että syynä on tässä tapauksessa pantit, eli ostoskorin summa pitänee ilman pantteja olla väh.50e.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 869
Viestejä
4 207 030
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom