Psvr v2 toimimaan pc:llä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olm1
  • Aloitettu Aloitettu
Omistan psvr laitteiston ja törmäsin aiheeseen käyttää sitä myös pc:llä, josta innostuneena päätin yrittää. Eihän se aivan puikkariin mennyt. Noudatin ylemmässä linkissä olevan videon ohjeita omasta mielestäni pilkun tarkasti. Yritin saada ETS2 toimimaan, mutta ei vain toimi. Jonkin ilmaisen vr-pelin sain päälle. Jostain olin lukevinani, että tämä psvr v2 ei linkin ohjeilla ehkä toimi, onko joku onnistunut ja jos niin miten?
Alemmassa linkissä ohje jolla psvr laitteiston pitäisi toimia pc:llä. Koneessani on varmaan jotain pielessä, kun ohjeita noudattaen en pääse samaan lopputulokseen. Psvr näyttö menee täysin punaiseksi kun koittaa siirtää näytön shift+win+right näppäimillä headsettiin.

*lisäys*
Sain toimimaan kun latasin ETS2 uusimman beta päivityksen pelistä joka tukee oculus/vive laitteita. Ainakaan mulla tuo peli näkyy vr-kypärässä vasta kun valikoista pääsee itse peliin ja rekan kyytiin.

Viimeksi muokattu:
TrinusPSVR:llä olen kokeillut säätää ja olen sillä jopa päässyt pelaamaan PSVR:llä Elite Dangerousia ja Steamin ja Viven pelejä. Peleihin joissa ei tarvitse Move ohjaimia tuo on ihan kiva. Jos PSVR-lasit jo omistaa niin tuo TrinusPSVR on ihan kokeilemisen arvoinen. Move-ohjaimia en ole saanut kunnolla toimimaan ja lopetin säätämisen kun ne ei koskaan tuntuneet olevan oikeassa asennossa.

Se vaara tuossa säätämisessä on että tulee laitettua ostoslistalle PC:lle suunnitellut lasit :-)

Statistiikka

Viestiketjuista
258 783
Jäsenet
74 292
Uusin jäsen
GeGGoZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom