Moi! Kiitos kaikille kommenteista Starcartia koskien
olen Pasi Ilola ja firman perustaja.
Pari vastausta ketjussa esiin tulleisiin asioihin:
Starcartista ostettaessa ei tosiaan tällä hetkellä voi valita noutopistettä, vaan systeemi valitsee automaattisesti sen noutopaikan jota verkkokauppa ehdottaa. Noutopisteen valintaa on toivottu todella paljon, joten se on korkealla listallamme
ja yritämme saada valinnan liveksi piakkoin. Sama koskee kaupasta noutamista, pyrimme lisäämään myös sen pian.
Se toimitushinta mitä kerromme asiakkaalle on se hinta mitä verkkokauppa kertoo meille. On hieman erikoista että osa ihmisistä on saanut samaan aikaan Powerista eri toimitushintoja, ja tutkimme tätä. Tässä on kuitenkin todennäköisesti kyseessä joku Powerin oma ratkaisu johon me emme voi Starcartilla vaikuttaa.
Verkkokaupat eivät yleensä vaihda tilauksen toimitusosoitetta tai noutopistettä tilauksen tekemisen jälkeen. Ymmärrän siis Powerin chatin vastauksen tähän hyvin.
Ja Starcartin malli perustuu siis siihen että teemme ostoksia verkkokauppoihin kuluttajan puolesta. Kuvio on yksinkertainen: kun tilaat Starcartilla, me välitämme tilauksen verkkokaupalle, ja verkkokauppa vastaa sen jälkeen tilauksesta aivan kuin se olisi tehty suoraan kaupasta. Verkkokauppa ei välttämättä edes tiedä että tilaus tehtiin Starcartin kautta, mikä selittää Powerin asiakaspalvelun kommentin tähän.
Kysyttiin myös Starcartin taloudesta. Starcart on 2021 perustettu firma joka on nostanut 1.6M€ rahoitusta mm Inventurelta. Firman taustalla on todella kovan luokan tekijöitä.
Jos on vielä kysymyksiä niin laittakaa vaan tulemaan, vastailen mielelläni
. Ja kiitos erittäin paljon kommenteista...! Arvostamme niitä kovasti, varsinkin koska kehitämme palvelua jatkuvasti eteenpäin, ja kaikkein mieluiten teemme sellaisia featureja joita jengi toivoo
.