PS4 pro hintataso nyt

Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
581
Moi

Aika monessa paikassa PS4 pro 1Tb >350€.
Onkohan 260€ uudesta järkevää tässä vaiheessa vaiko odotella vielä?
Ei ole kyse pelibundlesta.
PS3n korvaajaksi enkä ole mikään himopelaaja, mutta alkaa olemaan päivityksen tarpeessa mm. VR.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Ei oikein tuolla pohjustuksella aukea homman juju kunnolla. Mistä saat uuden 260€? Kyllähän se on hyvä hinta uudesta, kerran kaupoissa hintataso on tällä hetkellä yli 100€ korkeampi. Tietysti käytettynä saa vielä halvemmalla ja kenties lisäohjaimilla tai SSD:llä. En kuitenkaan oikein usko, että yleinen hintataso olisi laskemassa kovinkaan äkkiä noin reilusti. PS5 on jo julkaistu ja PS4 Pro ei silti hirveästi ole näyttänyt hinnanlaskupaineita. Ehkä PS5 saatavuuden paranemisen myötä Pro voi laskea johonkin 249-299€ tienoille mutta tuskin on tarvetta laskea paljoa enempää. Jos perusmalli jää myyntiin niin siihenkin pitää jättää hintaeroa kuitenkin se noin 100€.
 
Liittynyt
17.11.2016
Viestejä
114
Joo 260€ aika hyvä hinta jos uuden sillä saat.. Itse myin pari ps4 pro:ta 250€ kpl vielä paljon ennenkuin ps5 oli tullut ulos. En tiedä olinko itse tyhmä vai ostajia harvassa, mutta olin tyytyväinen tuohon summaan enkä enempää odottanut niistä saavan. Hauska nyt vaan nähdä miten jengi vieläkin vinkuu päälle kolmeasataa kyseisestä konsolista ja vielä käytettynä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 666
Viestejä
4 188 184
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom