Moi. Ongelma siis se, että hdmi kaapelilla yritän yhdistää ps4 konsolin mun noin 8v vanhaan acer predator pelinäyttöön, mutta tulee musta ruutu ja lukee välillä "cable not connected". Tämä alkoi sen jälkeen, kun kaveri tökkäsi näytössä kiinni olevaan kaapeliin ja näyttö kaatui. Senkin jälkeen vielä toimi välillä, saatto alkaa 10min päästä näkymään, kun odotti.
Nyt yritin yhdistää samalla kaapelilla pleikkarin mun telkkariin, ja näkyy heti. Sit kun yhdistin siihen pelinäyttöön hdmi-kaapelilla mun tietokoneen, niin näkyy heti.
Joten jos tietokonekkin yhdistyy samalla kaapelilla pelinäyttöön, miksi ps4 ei? Voiko olla hdmi portissakaan vika? En keksi että mitä tekisi? Kokeilenko ekana uutta hdmi kaapelia, voiko siitäkään olla kiinni?
Kiitos jos joku osais auttaa!
Nyt yritin yhdistää samalla kaapelilla pleikkarin mun telkkariin, ja näkyy heti. Sit kun yhdistin siihen pelinäyttöön hdmi-kaapelilla mun tietokoneen, niin näkyy heti.
Joten jos tietokonekkin yhdistyy samalla kaapelilla pelinäyttöön, miksi ps4 ei? Voiko olla hdmi portissakaan vika? En keksi että mitä tekisi? Kokeilenko ekana uutta hdmi kaapelia, voiko siitäkään olla kiinni?
Kiitos jos joku osais auttaa!