Projektiin apuja ja loistavia ideoita

Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
17
Pistetäänpäs kokeillen josko täältä löytyisi suuntimaa projektille.

Lyhyesti:
Päätin väkertää oman kotelon ja samalla siitä tulisi lahjus puolisolle joka on toivoton Dr.Who fani :)
Tardis olisi tähtäimessä mutta tuntuu olevan järkevät kuvat kiven alla, pitäisi siis kaivaa jostain tai tehdä itse ns. "Räjäytys kuva" jotta pystyisin kohtuudella alkaa valmistamaan/valmistuttamaan osia.
Joku lafka on joskus myynyt koneita Tardis teemalla mutta tiettävästi vain valmiina kokoonpanoina, eikä kiinnosta maksaa eBayn kautta 1000+ £ jostain nuhdellusta kilkkeestä.

Eli onko kellään esim. Softaa jolla turata kuvat osista tai tipsejä noin muuten prokkikseen liittyen?

Sana on vapaa ja kaikki ideat on tervetulleita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 307
Maailma on täynnä kuvia Tardiksesta, mutta tuskin löytyy räjäytyskuvaa Tardis-tietokonekotelosta.

Itse hommaisin valmiin kotelon, esim. joku kuutio, johon tekisin esim. vanerista ja puulistasta Tardiksen päälle.
 
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
17
Maailma on täynnä kuvia Tardiksesta, mutta tuskin löytyy räjäytyskuvaa Tardis-tietokonekotelosta.

Itse hommaisin valmiin kotelon, esim. joku kuutio, johon tekisin esim. vanerista ja puulistasta Tardiksen päälle.
Kyllä kuvia piisaa mutta "thin and far apart" ovat hyödylliset.
Pitäisi aloittaa paneelien yms. erottelu erillisiksi elementeiksi, velipoika leikkelee köykämiinistä koneella sitten tarvittavat mikäli saa syötettyä kuvat koneelle.
Perhanallinen savotta aloittaa tyhjästä :/
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 192
Pistetäänpäs kokeillen josko täältä löytyisi suuntimaa projektille.

Lyhyesti:
Päätin väkertää oman kotelon ja samalla siitä tulisi lahjus puolisolle joka on toivoton Dr.Who fani :)
Tardis olisi tähtäimessä mutta tuntuu olevan järkevät kuvat kiven alla, pitäisi siis kaivaa jostain tai tehdä itse ns. "Räjäytys kuva" jotta pystyisin kohtuudella alkaa valmistamaan/valmistuttamaan osia.
Joku lafka on joskus myynyt koneita Tardis teemalla mutta tiettävästi vain valmiina kokoonpanoina, eikä kiinnosta maksaa eBayn kautta 1000+ £ jostain nuhdellusta kilkkeestä.

Eli onko kellään esim. Softaa jolla turata kuvat osista tai tipsejä noin muuten prokkikseen liittyen?

Sana on vapaa ja kaikki ideat on tervetulleita.
... eli siis et pelkästään varasta toisten ideaa, kopio sitä luvatta, mutta haluaisit myös valmiit piirrustukset :think:
 
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
17
... eli siis et pelkästään varasta toisten ideaa, kopio sitä luvatta, mutta haluaisit myös valmiit piirrustukset :think:
No tulihan se sieltä, hetken jo pelkäsin ettei kukaan vedä tuota korttia.
Eipä se ole varastamista jos etsii mittasuhteita ja hyödyntää niitä mikäli on yleisessä jaossa.
Pointtina lähinnä että jos jollain on jotain hyödyllistä jaettavaa niin kiitos, jos käpyjä suolistossa kuten möröllä niin ei kiitos.
Mikäli ei mitään ilmaannu niin teen itse kuvat loppuun aloittamallani tavalla.
 
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
17
Googleen tardis measures niin näyttää aika paljon löytyvän mittoja. Vai mitä mittoja sitten tarvitset jos ei nuo kelpaa/riitä?
Eipä ne mitat ole enää mikään ongelma, skaalasin alaspäin kunnes pääsin tarpeeksi lähelle.
Jumalaton näprääminen mokomassa pömpelissä.
Nyt pitäisi rosvota jostain popniitti aparaatti jotta pääsee tärvelemään vanhan kopan rungon uusiin mittoihin.
Oispa 3d tulostin niin ois elämä helpompaa
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 562
Viestejä
4 166 408
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom