- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 030
Tuskin olen ainut foorumilainen, jolla on (ikuisuus)projekti tallissa, joten potkitaan keskustelua käyntiin.
New Yorkista tuli auto saatesanoilla minimal rust. Tietenkin juu. Myyjä valehteli myyntitekstissä hyvin ja kun ei itse tietenkään päässyt autoa tarkistamaan ja lähin välittäjä asui 800km päässä, niin sika säkissä piti ostaa.
Kummatkin helmat, peräkontin lattia, puolet lattiasta ja lattian sekä korin kannakkeita sisältyy minimal rustiin. Kaikki sain jo melkein itsattua, kun Ebayhin tuli korjauspalat helmoihin myyntiin. Koska auto on sen verran harvinainen, niin pakko ne oli ostaa ja aloittaa koko homma uudestaan. Nyt vaan pitää vielä repiä nuo itseräkimät pellit helevettiin.
Lämmin talli ja autonosturi olisi kivat, mutta näillä korteilla on pelattava, mitä saa.
Korjauspeltejä mallatessani piti laikata hiukan enemmän helmaa auki ja mitäs sieltä löytyikään?
Joku on jo kertaalleen auton 74 elinvuoden aikana käynyt tuolla turailemassa. Enempää en viitsinyt pakkelia lähteä aukomaan. Uusi pelti kiinni, omat pakkelit päälle ja kovaa ajoa.
Tosin konetta en ole vielä yrittänyt käynnistää, kun bensatankki vuoti tänne tullessa. Kuvissa kyllä auto oli ajossa, eli eiköhän se kone pelitä. Automaagiloota vuotaa öljyt pihalle, toivottavasti vain öljypohjan tiivisteen välistä. Tämä vuosimalli taisi olla ensimmäinen tai toinen vuosi, kun automaattilootaa oli tarjolla, joten varaosien löytäminen taitaa olla aika vaikeata. En tosin ole perehtynyt, että miten laatikko on muuttunut vaikka 50-luvulle mentäessä. Saattaahan se olla, että samaa peruslootaa on silloinkin ollut tarjolla.
Verhoilija teki penkkeihin uudet päälliset. Nekin tosin meni vähän keturalleen, mutta onpahan nyt sitten vähän enemmän punaista penkeissä kuin pitäisi. Sen taia oviverhoilut pitää tehdä uudestaan ja vähän lisätä niihinkin punaista nahkaa. Ovipahvit väkerrän siis itse.
Varovainen toive olisi, että vappuajot pääsisi kurvailemaan
New Yorkista tuli auto saatesanoilla minimal rust. Tietenkin juu. Myyjä valehteli myyntitekstissä hyvin ja kun ei itse tietenkään päässyt autoa tarkistamaan ja lähin välittäjä asui 800km päässä, niin sika säkissä piti ostaa.
Kummatkin helmat, peräkontin lattia, puolet lattiasta ja lattian sekä korin kannakkeita sisältyy minimal rustiin. Kaikki sain jo melkein itsattua, kun Ebayhin tuli korjauspalat helmoihin myyntiin. Koska auto on sen verran harvinainen, niin pakko ne oli ostaa ja aloittaa koko homma uudestaan. Nyt vaan pitää vielä repiä nuo itseräkimät pellit helevettiin.
Lämmin talli ja autonosturi olisi kivat, mutta näillä korteilla on pelattava, mitä saa.
Korjauspeltejä mallatessani piti laikata hiukan enemmän helmaa auki ja mitäs sieltä löytyikään?
Joku on jo kertaalleen auton 74 elinvuoden aikana käynyt tuolla turailemassa. Enempää en viitsinyt pakkelia lähteä aukomaan. Uusi pelti kiinni, omat pakkelit päälle ja kovaa ajoa.
Tosin konetta en ole vielä yrittänyt käynnistää, kun bensatankki vuoti tänne tullessa. Kuvissa kyllä auto oli ajossa, eli eiköhän se kone pelitä. Automaagiloota vuotaa öljyt pihalle, toivottavasti vain öljypohjan tiivisteen välistä. Tämä vuosimalli taisi olla ensimmäinen tai toinen vuosi, kun automaattilootaa oli tarjolla, joten varaosien löytäminen taitaa olla aika vaikeata. En tosin ole perehtynyt, että miten laatikko on muuttunut vaikka 50-luvulle mentäessä. Saattaahan se olla, että samaa peruslootaa on silloinkin ollut tarjolla.
Verhoilija teki penkkeihin uudet päälliset. Nekin tosin meni vähän keturalleen, mutta onpahan nyt sitten vähän enemmän punaista penkeissä kuin pitäisi. Sen taia oviverhoilut pitää tehdä uudestaan ja vähän lisätä niihinkin punaista nahkaa. Ovipahvit väkerrän siis itse.
Varovainen toive olisi, että vappuajot pääsisi kurvailemaan