Projekti Case Labs MAGNUM SMA8 A

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
546
(Kesken)
Olen tässä pitemmän aikaan koulannut noita maailmalla tehtyjä hienoja koteloprojektioita. Joten itsekkin päätin lähteä tekemään jotain.
Varmoja asioita tällähetkellä projektista. Tehdään kovaputkista, tehdään kahdella pumpulla, tulee modatut kaapelit joka paikkaan. Muu on kaikki vielä auki.

Kotelo:CaseLabs MAGNUM SMA8 A
PSU: SeaSonic Prime Titanium 850W
CPU:?
MB: ?
Mem: ?
GPU1: ?
GPU2: ?
SSD1: ?
SSD2: ?
SSD3: ?
SSD4: ?

Vesikamoja:
Radeja ?

Bitspowerin liittimet ja säiliöt jne.

Ensimmäiset tilaukset tehty Gosumodz ja Jimm's, liityvät kaapeleiden modaamiseen. Projekti on jo nytkähtänyt eteenpäin SeaSonic Prime Titanium virtapiuhoja tutkimalla. Valmis tuotos tästä tähän jos jollakin joskus käyttöä.
SeaSonic Prime Titanium 850W virtapiuhat.PNG

Ehdotuksia ja parannuksia otetaan vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
-Pudjetti?
-Tuleva käyttö?
-intel ~ amd?
-Osien tilaaminen ulkomailta?
-Pelkästään valmiita palikoita nippuun vai
modaatko/teetkö itse osia?
Nuo jo auttaisivat arpomaan osasia,
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
546
-Pudjetti?
-Tuleva käyttö?
-intel ~ amd?
-Osien tilaaminen ulkomailta?
-Pelkästään valmiita palikoita nippuun vai
modaatko/teetkö itse osia?
Nuo jo auttaisivat arpomaan osasia,
Käytöstä, kunhan on toimiva kokonaisuus, kone ei tule mihinkään yksittäiseen tomintaan vaan kaikkeen mitä keskin käyttöä varten kotona.

Budjettia ei ole ts. voi olla mitä vaan järkevissä mitoissa koska kyseessä harrastus, edellisen kovaputki harjoittelun jäljiltä tiedän, kaikki maksaa.M.2 NVMe levyjen raidaamiseen. Eli AMD Ryzen Threadripper vastaan Intel Skylake-X Core i9. Intel tehnyt turhan vaikeaksi kyseisen raidin tekemisen kaikilla muilla osilla paitsi omillaan, jotka ovat tällähetkellä täyttä paskaa.

Osia olen ja tulen tilaamaan suomesta että ulkomailta, esim Jimm's ei pysty toimittamaan Bitspower kaikkia rojuja.
Itse joutuu tekemään ainakin yhden kotelon kotelon sisälle, aika näyttä miten onnistuu. Muuten on aikalailla osien hankkimista ja laittamista kasaan.
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
Koteloksi Caselabs:in sma8 tai sth10. Hinta on jo jenkeissä kova, siihen vielä rahti ja verot niin ei ainakaan minun lompakko taivu.
Tuon hintaluokan kotelossa pitää jo pari kertaa harkita ja vielä useammin mittoa jos alkaa poraamaan tai muuten muokkaamaan.
Muuten ehkä sth:n kopio thermaltaken wp100,phanteks enthoo primo,be quiet 900(?).Nuihin mahtuisi nuo listaamasi radit.Ja ehkä vielä tt;n tower 900.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
546
Projekti on nytkähtänyt eteenpäin, powerin kaapeleiden osalta. Mitä koteloon tulee, niin teen sen joko Corsair Obsidian Series 900D koteloon jota modataan rankalla kädellä, ja joka löytyisi jo tai sitten CaseLabds MAGNUM SMA8 A Revision, jos tulee euroopan jakelijalle sopu hinnalla eikä aikataulu veny tuosta kysytystä huhti/toukokuu.

IMG_0761 (2).JPG
caselabs-magnum-sma8-a-revision-enthusiast-water-cooled-pc-case-chassis-two-tone-1.jpg
 
Viimeksi muokattu:

AHPU

VHM
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
548
Caselabsille täältä peukku ylös, vaikea uskoa miten jämäkkä voi kotelo olla, ja mitä sana laadukas oikeasti tarkoittaa.

Hinta tosin on omassa luokassaan, mutta niin on kotelokin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 467
Viestejä
4 163 047
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom