Myyty Procaster DE-4337 AV-esivahvistin *Jkl/Laukaa/Äänekoski*

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 877
Myytävä tuote: Procaster DE-4337 AV-esivahvistin
Hinta: 150 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa.com vuosia sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Myydään Procaster DE-4337 7.1 etuvahvistin. Käyttämätön (ostettu verkkiksestä joskus, mutta ollut vuosia varaston hyllyllä, kun hankinkin toisen laitteen), mutta luonnollisestikin takuu on kauan sitten loppunut.

Passeli esimerkiksi Genelecien kaveriksi (itselläni oli 5.1 kotiteatterikäytössä). Tukee mm. DTS Master Audiota ja Dolby Digital True HD:ta, HDMI-ARC:ia (muttei HDMI-CEC:iä) ja liitäntöjä piisaa.

Miinuksena mainittakoot napsuminen aina kun äänitila jollain tavalla muuttuu, tästä on jengi valittanut esimerkiksi pelikonsolikäytössä esim. pelien menuissa. Leffakäytössä ei ole itselläni aiheuttanut haittaa, kun ääni on jatkuvaa, niin ei napsu. Muuta pahaa sanottavaa en keksi.

Hankala löytää Genelecille etusta, etenkään tässä hintaluokassa, joten osta pois!

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Jkl/Laukaa/Äänekoski
Toimitustapa: Nouto, posti, toimitus lähialueille
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, mobilepay


Kuva:
IMG_20210926_100842_799.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 877
Avasin tämän vanhan myynti-ilmon uudestaan, kun minulla oli toinen vastaava laite käyttämättömänä varaston hyllyllä. Eli nyt olisi siis uusi laite tarjolla, joskin takuu mennut tietenkin umpeen jo ajat sitten. Ja jos joku ihmettelee, miksi näitä kaksi minulla oli, niin näitä etusia on niiiiiin vähän olemassa ylipäätään ja verkkis lopetti näidenkin myynnin, että ostin toisen käyttöön ja toisen varastoon siltä varalta, että käytössä oleva hajoaa.
 
Liittynyt
30.01.2022
Viestejä
7
Avasin tämän vanhan myynti-ilmon uudestaan, kun minulla oli toinen vastaava laite käyttämättömänä varaston hyllyllä. Eli nyt olisi siis uusi laite tarjolla, joskin takuu mennut tietenkin umpeen jo ajat sitten. Ja jos joku ihmettelee, miksi näitä kaksi minulla oli, niin näitä etusia on niiiiiin vähän olemassa ylipäätään ja verkkis lopetti näidenkin myynnin, että ostin toisen käyttöön ja toisen varastoon siltä varalta, että käytössä oleva hajoaa.
Vieläkö sulla löytyy toi? Tai mulla on toimiva laite, mutta kaukosäädin rikki.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 877
Valotettavasti tää meni :( Universaaleja opetettavia kakejahan löytyy halvalka, mut pitäisi olla joku kake jolla opettaa ellei löydy valmista koodia... Itse sain toisen vahvistimen tapauksessa kännykän ir lähettimellä etsittyä koodit ja opetettua...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 325
Löytyis tällainen Oulusta toimivalla kakella. Yhteystieto poistettu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.01.2022
Viestejä
7
Kiitos, mutta homma ratkesikin jo. Kuulin, että Logitechin Harmony -kaket tukee tuota laitetta ilman opettamista. :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 492
Viestejä
4 164 106
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom