• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Pringlesit 5€ / 3kpl | S-Ryhmä

Hyvin on näissäkin pakkauskoko pienentynyt, varmaan kuluttajat toivoneet pienempää pakkausta ja korkeampaa hintaa kuten aina. Eipä tarvitse ostaa edes "tarjouksesta".
Joutuu nykyään ostamaan kaksi purkkia yhden sijaan, mikä lisää hiilidioksidipäästöjen määrää. Pringles-purkit ovat muutenkin ongelmallisia kierrätyksen kannalta. Sipsipusseissakin sama, pakkauskoot pienentyneet, niin joutuu ostamaan kaksi sipsipussia yhden sijaan.
 
Joutuu nykyään ostamaan kaksi purkkia yhden sijaan, mikä lisää hiilidioksidipäästöjen määrää. Pringles-purkit ovat muutenkin ongelmallisia kierrätyksen kannalta. Sipsipusseissakin sama, pakkauskoot pienentyneet, niin joutuu ostamaan kaksi sipsipussia yhden sijaan.
Jestas, paljonko niitä tarvii kerralla vetää? Minä kun olin juuri toissaviikolla onnesta soikeana tajutessani, että Oikialla on järkevän kokoisia 100-grammaisia sipsipusseja.
 
Jestas, paljonko niitä tarvii kerralla vetää? Minä kun olin juuri toissaviikolla onnesta soikeana tajutessani, että Oikialla on järkevän kokoisia 100-grammaisia sipsipusseja.
Eihän tuon kokoisista pusseista tule kuin kiukkuiseksi. Vähintään sellainen 350g pussi pitäisi olla yhdeksi illaksi, enkä edes mikään lihava ole. Ne +350g pussit on niitä tolkun kokoisia pusseja, ja ilmastokin kiittää kun ei tarvitse ostaa 2-3 pussia kerralla.
 
Joutuu nykyään ostamaan kaksi purkkia yhden sijaan, mikä lisää hiilidioksidipäästöjen määrää. Pringles-purkit ovat muutenkin ongelmallisia kierrätyksen kannalta. Sipsipusseissakin sama, pakkauskoot pienentyneet, niin joutuu ostamaan kaksi sipsipussia yhden sijaan.

Ainakin osasta purkeista on poistunut se kierrätystä työläämmäksi tekevä metallipohja. Pari viikkoa sitten ostamani purkki oli ainakin pohjastakin kartonkia.
 
Eihän tuon kokoisista pusseista tule kuin kiukkuiseksi. Vähintään sellainen 350g pussi pitäisi olla yhdeksi illaksi, enkä edes mikään lihava ole. Ne +350g pussit on niitä tolkun kokoisia pusseja, ja ilmastokin kiittää kun ei tarvitse ostaa 2-3 pussia kerralla.
Itse taas en pysty illassa edes syömään enempää kuin 100 g sipsejä, kun rasva ja suola alkaa tehdä häjyä oloa. Ja kun pusseja tulee ostettua yks n. kerran kuukaudessa, niin tuommoinen 100 g pussi on hyvä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 360
Viestejä
5 248 720
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom