• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Prime Video vuokraleffat 1€

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
524
Tuote: Prime Video vuokraleffat
Tarjoushinta: 1€
Normaalihinta: 5€
Kauppa: Prime Video
Voimassa: 25.8.
Linkki: Prime Video
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Hyvä valikoima uutuuksia. Vuokratessasi videon, sinulla on 30 pv aikaa aloittaa sen katsominen ja 48 tuntia aikaa katsoa se loppuun.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
368
Eiköhän siellä ole käytännössä jotakuinkin kaikki leffat vuokrattava, mitkä on kuukausimaksullisen tilauksen alla? Kaksi täysin eri palvelutyyppiä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
603
Eiköhän siellä ole käytännössä jotakuinkin kaikki leffat vuokrattava, mitkä on kuukausimaksullisen tilauksen alla? Kaksi täysin eri palvelutyyppiä.
No sitä en tiedä saako noita vuokrattua ilman kuukausimaksullista tilausta jostain, mutta kun ne on nyt vuokrattavana myös niille jotka maksavat kuukausimaksua ja ainakin suurin osa, ellei kaikki kuuluivat kuukausimaksuun vielä viikko sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 118
No sitä en tiedä saako noita vuokrattua ilman kuukausimaksullista tilausta jostain, mutta kun ne on nyt vuokrattavana myös niille jotka maksavat kuukausimaksua ja ainakin suurin osa, ellei kaikki kuuluivat kuukausimaksuun vielä viikko sitten.
No siitä olen kyllä aivan varma että kaikki vuokrattavat ei todellakaan kuuluneet viikko sitten primen kk-maksuun. Tuosta vuokraussivun etusivulta (toki minulle räätälöity varmastikin) esimerkiksi Dyyni: Osa kaksi, Oppenheimer, Poor Things ja aika moni muu ei siihen kuuluneet. En sitten tiedä olisiko joku kuulunut, onko esimerkkejä? Prime videon valikoimasta suomessa lähtevistä elokuvista ei harmillisesti taida olla missään mitään seurantaa josta voisi tarkistaa.

Sinänsä varmaan siellä jotain on voinut viime kuun valikoimaan joo kuulua, mutta "suurin osa" on aika vahva väite. Joka kuussa tietenkin poistuu elokuvia Primestä ja ne yleensä siirtyy johonkin muuhun striimaukseen silloin tilaukseen kuuluvaksi. Maksulliseen tarjontaan tuon ei odotakaan vaikuttavan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
603
No siitä olen kyllä aivan varma että kaikki vuokrattavat ei todellakaan kuuluneet viikko sitten primen kk-maksuun. Tuosta vuokraussivun etusivulta (toki minulle räätälöity varmastikin) esimerkiksi Dyyni: Osa kaksi, Oppenheimer, Poor Things ja aika moni muu ei siihen kuuluneet. En sitten tiedä olisiko joku kuulunut, onko esimerkkejä? Prime videon valikoimasta suomessa lähtevistä elokuvista ei harmillisesti taida olla missään mitään seurantaa josta voisi tarkistaa.

Sinänsä varmaan siellä jotain on voinut viime kuun valikoimaan joo kuulua, mutta "suurin osa" on aika vahva väite. Joka kuussa tietenkin poistuu elokuvia Primestä ja ne yleensä siirtyy johonkin muuhun striimaukseen silloin ilmaiseksi. Maksulliseen tarjontaan tuon ei odotakaan vaikuttavan.
En nyt muista mitä oli kun poistin jo omalta listalta niitä jotka oli muuttuneet vuokrattaviksi. Ulkomuistista sanoisin, että se joku sousage party tjsp. oli ainakin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
253
Mielestäni Heavy Metal 2000 (joo, huomasin kun hain tota alkuperäistä) oli kuukausitilaukseen kuuluvana mutta nyt rent/buy elokuva esimerkiksi.
 
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2
Kala nimeltä Wanda, jonka katsoin jokin aika sitten kk-maksullisen alta, on nyt saatavilla vain vuokralle tai ostoon. Kaikki Pink Panther - elokuvat. Nämä nyt vain random esimerkkejä. Melko moni omalla listalla.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 266
Toki kannattaa muistaa, että aiemminkin Prime-valikoiman vaihtuvuus on ollut suurta ja tiheää.

Esim minulta on harva se viikko tupannut katoamaan katselulistalle lisättyjä leffoja, joita en saanut aikaiseksi katsoa. Siis melkein joka ikinen kerta kun tuli tarkistettua niin ainakin joitain lisäämistäni leffoista oli poistunut katsottavista ja sitä listaa joutui säännöllisesti siivoamaan.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 053
Maksulliseen tarjontaan tuon ei odotakaan vaikuttavan.
Omalta listalta esim. Dollaritrilogiasta 2/3, vuoden 2023 Kolme muskettisoturia ja Full metal jacket ovat muuttuneet vuokraelokuviksi. Tosin FMJ:n kohdalla vihreä teksti että tulossa 10 päivän päästä Primeen.

Ei nuo olisi minun listalla, jos eivät olisi olleet tilaukseen kuuluvina. Sitä en ole tarkkaillut palautuuko elokuva listalle aiemmalle paikalleen jos se on välillä poistunut palvelusta, joten en voi väittää etteikö joku noista olisi voinut olla kokonaan poissa välillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 118
Sitä en ole tarkkaillut palautuuko elokuva listalle aiemmalle paikalleen jos se on välillä poistunut palvelusta, joten en voi väittää etteikö joku noista olisi voinut olla kokonaan poissa välillä.
Kokonaan poistuneetkin säilyy minun kokemukseni mukaan yleisesti ottaen listalla (mahdollista että tähän on jotain poikkeuksia) siihen asti että ne poistaa.
 
Liittynyt
31.07.2018
Viestejä
592
Kokonaan poistuneetkin säilyy minun kokemukseni mukaan yleisesti ottaen listalla (mahdollista että tähän on jotain poikkeuksia) siihen asti että ne poistaa.
Joo ja joskus se antaa myös sellaista esille mitä kun klikkaa niin lisätietosivu kertoo ettei ole edes saatavilla. Ei ole parhaasta päästä löydettävyys, esim. liikaa ö-tason roskaa tulee selailtavaksi läpi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
524
Tilaukseen taitaa kuulua vain HD-versiot, ja 4K HDR -versiot ovat saatavilla vain vuokraamalla tai ostamalla, tosin tämä riippuu elokuvasta. Korjatkaa, jos olen väärässä.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 266
Tilaukseen taitaa kuulua vain HD-versiot, ja 4K HDR -versiot ovat saatavilla vain vuokraamalla tai ostamalla, tosin tämä riippuu elokuvasta. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Vaikuttaa väärältä. Esim Gladiator kuuluu tilaukseen ja ainakin mainostaa olevansa UHD.

Itse en usko että tilauspuolella on varsinaisesti mikään muuttunut teknisesti.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 442
Tilaukseen taitaa kuulua vain HD-versiot, ja 4K HDR -versiot ovat saatavilla vain vuokraamalla tai ostamalla, tosin tämä riippuu elokuvasta. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Oman kokemuksen perusteella tilauksessa osasta on tarjolla vain HD, mutta osasta paras 4k HDR. Esim. uusi julkaisu The Ministry of Ungentlemanly Warfare oli tilauksessa tarjolla 4k HDR. Tuntuisi selviävän vain kokeilemalla mitä laatua tilauksella saa. Itsekin huomasin, että tukku tilaukseen kuuluneita (ihan pari viikkoa sitten ) on nyt siirtynyt vuokrapuolelle.
 
Liittynyt
04.10.2017
Viestejä
33
Omalta listalta esim. Dollaritrilogiasta 2/3, vuoden 2023 Kolme muskettisoturia ja Full metal jacket ovat muuttuneet vuokraelokuviksi. Tosin FMJ:n kohdalla vihreä teksti että tulossa 10 päivän päästä Primeen.

Ei nuo olisi minun listalla, jos eivät olisi olleet tilaukseen kuuluvina. Sitä en ole tarkkaillut palautuuko elokuva listalle aiemmalle paikalleen jos se on välillä poistunut palvelusta, joten en voi väittää etteikö joku noista olisi voinut olla kokonaan poissa välillä.
Piti käydä ihan tarkistaan, noin 80% omalta listalta vaihtunut ilmaisesta maksulliseksi... hieno "tarjous".
Lopetin ihan vain periaatteesta Primen tilauksen.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 649
Piti käydä ihan tarkistaan, noin 80% omalta listalta vaihtunut ilmaisesta maksulliseksi... hieno "tarjous".
Lopetin ihan vain periaatteesta Primen tilauksen.
Minun tilaus loppuu möys, heti kun The boys on saatu loppuun. Piti mennä tämäkin palvelu pilaamaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 103
Viestejä
4 349 522
Jäsenet
72 345
Uusin jäsen
Zeihei

Hinta.fi

Ylös Bottom