- Liittynyt
- 04.09.2018
- Viestejä
- 2 227
Mikähän ihme tämä juttu on? Prime -merkkinen urheilujuoma maksaa Suomessa n. 15 € / pullo. Juoman sisällössä ei ole mitään ihmeellistä, se on jokseenkin samantyyppistä kuin joku Gatorade tms. Mitään kalliita ainesosia siinä ei vaikuta olevan ja pakkausselosteen mukaan siinä on pieniä määriä vitamiineja ja elektrolyyttejä.
Iltalehdessä taisi lukea, että suosio on tullut, koska joku tubettaja juo tätä juomaa videoillaan. Syy juoman suosioon kuulostaa siltä, että lähinnä < 10-vuotiaat haluavat tätä, mutta toisaalta tuolla asiakasryhmällä tuskin on kauheasti masseja laittaa 15 € puolen litran juomaan. Kuka näitä pulloja pääasiassa ostaa ja miksi? Onko maku jotenkin erityinen? MTV:n uutisessa kerrotaan Urjalan makeistukun myynnin suuruusluokan olevan jo kymmeniä tuhansia pulloja tuotteen osalta. Ilmeisesti tämä on nyt muutaman viikon vanha juttu, joten pidän tuota volyymia kovana huomioiden tuotteen hinnan ja ominaisuudet.
Katselin, että juoma maksaa n. 1,25 € / plo ameriikoissa. Kyse siis ei ole mitä ilmeisemmin mistään erityisesti luksukseksi brändätystä tuotteesta, kuten vaikka Voss-vesi aiemmin oli. Veikkaan trendin jäävän lyhytaikaiseksi, mutta tällä hetkellä varmaan voisi trokata urheilujuomaa ja tehdä paremmat massit kuin kaljan ja tupakan myynnillä
Iltalehdessä taisi lukea, että suosio on tullut, koska joku tubettaja juo tätä juomaa videoillaan. Syy juoman suosioon kuulostaa siltä, että lähinnä < 10-vuotiaat haluavat tätä, mutta toisaalta tuolla asiakasryhmällä tuskin on kauheasti masseja laittaa 15 € puolen litran juomaan. Kuka näitä pulloja pääasiassa ostaa ja miksi? Onko maku jotenkin erityinen? MTV:n uutisessa kerrotaan Urjalan makeistukun myynnin suuruusluokan olevan jo kymmeniä tuhansia pulloja tuotteen osalta. Ilmeisesti tämä on nyt muutaman viikon vanha juttu, joten pidän tuota volyymia kovana huomioiden tuotteen hinnan ja ominaisuudet.
Katselin, että juoma maksaa n. 1,25 € / plo ameriikoissa. Kyse siis ei ole mitä ilmeisemmin mistään erityisesti luksukseksi brändätystä tuotteesta, kuten vaikka Voss-vesi aiemmin oli. Veikkaan trendin jäävän lyhytaikaiseksi, mutta tällä hetkellä varmaan voisi trokata urheilujuomaa ja tehdä paremmat massit kuin kaljan ja tupakan myynnillä