Ratkaistu Poweri rikki? (Ratkaistu: Emo rikki)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 108
Liitteenä video. Tuo iso rusahdus kuuluu 5,25" dvd-asemasta, mutta oire on tosiaan se, että kokoonpano kyykkää heti kun tuulettimet lähtee pyörimään ja vetää loopilla tuota samaa jatkuvasti.

Itse veikkaan lahonnutta poweria mutta onko muita varteenotettavia ehdokkaita?
 

Liitteet

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 768
Voi se emolevykin olla antautunut.. Hämärät muistikuvat minulla on, että ostin saman emolevyn CDON:in tarjouksesta joskus 2012 ja käytin sitä vuodenvaihteeseen, jolloin myin pois. Tai no, vanhemmat käytti.

Mutta poweri nyt ensisijaisesti.

Tuon ostaisin tilalle Suomesta:

Tuon ulkomailta:

Nyt ei tuon enempää kannata laittaa ja jonkun 30€ powerin ostaminen uutena/käytettynä vaan siirtää tätä kuolemaa parilla vuodella.

--

Jos pitää tänään saada, niin Corsair CV450 jostain lähiliikkeestä. Ei ole hyvää vastinetta rahoille, mutta se toimii ja niitä myydään kaikkialla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 108
Mulla on tuossa kyllä toinen emo+prossu+muistit kokoonpano ja toisaalta on toinen kone jossa poweri, mutta se vaiva vaihtaa kokoonpanoa on aina ikävä.

Powerin voisin vaihtaa niin, että ostan omaan koneeseen paremman modulaarisen ja kierrätän omasta koneesta tuohon sen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 108
Oletko koittanut käynnistää konetta ilman tuota dvd-asemaa?
Jos se on hajonnut ja poweri suojelee itseään sammuttamalla itsensä?
Joo otin sen tuon videon jälkeen pois virroista ihan vaan että pääsin eroon tuosta rusahtavasta äänestä. Ei vaikutusta, looppaa edelleen samalla tapaa. Sama juttu 3,5" kovon kanssa joka on ssd:n lisäksi tuossa, sekin on irti eli kuormaa pitäisi olla nyt minimit. Näyttis saa virtansa pcie-väylästä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 108
Jees.
Oletko koittanut ottaa virtaliittimen irti ja laittaa takaisin?
Kyseiset oireet ilmeisesti vain ilmaantuivat yks kaks, ettei mitään ongelmia ole ollut esimerkiksi saada konetta käyntiin?
Kokeilin nyt ilman CPU:n 4-pin virtajohtoa ja poweri ja muut tuulettimet lähtee normaalisti pyörimään. Ei tosin postaa edelleenkään. Pitänee vaan poissulkea osa osalta, että mikä on rikki.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 330
Viestejä
4 330 172
Jäsenet
72 198
Uusin jäsen
Ludichrist

Hinta.fi

Ylös Bottom