• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka PowerColor Reaper AMD Radeon RX 9060 XT näytönohjain (8 GB GDDR6) [Gigantti] 269,90€

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
26 102
Tuote: PowerColor Reaper AMD Radeon RX 9060 XT näytönohjain (8 GB GDDR6)
Tarjoushinta: 269,90 €
Normaalihinta: 378,90 €
Kauppa: Gigantti
Voimassa: viikon?
Linkki: https://www.gigantti.fi/product/gam...-gddr6/1037802?scid=Pricecomparison4350244827

Kommentti tarjouksesta:

On se 8GB malli. Ei se ole maailman paras missään. Se on kuitenkin tähän rahaan ihan hyvä. Ja tarjous on ihan hyvä.

Kaikilla ei ole laittaa tonnia näytönohjaimeen.

1780299741585.png
 
Viimeksi muokattu:
Gigantti ei jostain syystä mainitse, mutta tuohon pitäisi kuulua mukaan 007 pelikoodi ja ilmeisesti tuo MSI:n Steam koodi on 25€ arvoltaan.

Silloinhan tämä Geforce on parempi diili! Tästä on varmaan kysymys:

edit: tein oman ketjun tälle:
 
Viimeksi muokattu:
Silloinhan tämä Geforce on parempi diili! Tästä on varmaan kysymys:
Tosta kyse joo. Jostain syystä Gigantilla tota pelibundlea ei mainita näköjään yhdenkään 5060 Ti kortin kohdalla, vaikka Nvidian kampanjaehtojen mukaan tuo kuuluu myös 5060 Ti:hin. Proshopilla ja kopterikaupalla pelibundle näkyy 5060 Ti korteilla oikein.

Eli kannattaa kyllä varmistaa Gigantin aspasta että pelikoodin varmasti saa jos tuon ostoa harkitsee.
 
Aloituksen TPU kuva on RX 9060-mallista (rampautettu OEM-malli). XT- malli 15% nopeampi.

Tarjouskin ollut voimassa jo pari viikkoa.
 
Aloituksen TPU kuva on RX 9060-mallista (rampautettu OEM-malli). XT- malli 15% nopeampi.

Tarjouskin ollut voimassa jo pari viikkoa.

Korjattu. Nähtävästi näitä ei osteta, mutta ihan hyvä kortti on kyseessä.

Ei näitä osta ihmiset,jotka ostaa RTX 4090. Mutta jos nyt pitää saada näytönohjain 270€, niin minusta valinta käytetyn RTX 3070 / 4060 Ti 8GB ja tämän välillä on ihan no-brainer.
 
Korjattu. Nähtävästi näitä ei osteta, mutta ihan hyvä kortti on kyseessä.

Ei näitä osta ihmiset,jotka ostaa RTX 4090. Mutta jos nyt pitää saada näytönohjain 270€, niin minusta valinta käytetyn RTX 3070 / 4060 Ti 8GB ja tämän välillä on ihan no-brainer.
Kyllä tuohon rahaan saa jo rtx 3080 tai rx 6800 xt.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 359
Viestejä
5 248 690
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom