• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Power, kaikki -20%

Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
639
Tuote: Kaikki tuotteet -20% MyPower-asiakkaille*.
Tarjoushinta:
Normaalihinta:
Kauppa: Power
Voimassa: 18.2 asti.
Linkki:POWERWEEKEND! - Power.fi
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:
*Koskee vain uusia kampanja-aikana maksettuja tilauksia. Koskee vain varastolta ja myymälöistä löytyviä tuotteita. Tarjous ei koske Dyson- ja Apple-tuotemerkin tuotteita, pelikonsoleita, lahjakortteja eikä kuljetus- ja asennuspalveluita. Ei voi yhdistää aiempiin tarjouksiin. Ei koske messukauppoja. Netistä ostettaessa, sinun on kirjauduttava ensin MyPOWER-tilillesi ja lisättävä tuote ostoskoriin painamalla "Lisää ostoskoriin". Ei jälleenmyyjille eikä yrityksille.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
707
Olispa ollut jotain hyvänhintasia oled pelinäyttöjä niin ois voinu hyödyntää tarjousta
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 864
Lähtipä tilaukseen Roborock S8 musta hintaan 400e. Taitaapi hinta nousta lähiaikoina, kun valkoisen hinta oli 649e. Telakallisen näyttäisi saavan tilattua 700e:lla (valkoinen kalliimpi eikä saatavilla).
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
36
Roborock Q revo (musta) tilattu hintaan 549,1e sisältäen toimituksen postiin. Kiitos.
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 630
Mitehän toimii tuo Galaxy S24 -20% + sitten 200 € lisähyvitystä RePowerista? Käykääs joku jossain myymälässä koittamassa :D
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 921
Mitehän toimii tuo Galaxy S24 -20% + sitten 200 € lisähyvitystä RePowerista? Käykääs joku jossain myymälässä koittamassa :D
En näe mitään syytä miksi ei saisi. DNA:n myyntipalvelusta (puhelimella tai chatista) saa perusmallin 799€ hintaan ja siihen saa vielä tuon 200€ lisävaihtohyvityksen. Muutkin mallit on houkuttelevaan hintaan
 
Liittynyt
19.11.2021
Viestejä
116
Harmi kun Roborockin S8+ on loppu, muuten olisi lähtenyt loistavaan hintaan.

C3:lle jää cashbackin ja alennuksen jälkeen hintaa vain 1419e, taitaa olla kaikkien aikojen alin hinta.
Ei ainakaan aikasemmin ole saanut cashbackkiä LG:ltä jos tarjouksen yhdistänyt (C2 tuli pikkupräntti ettei voi yhdistää). Pitää vielä varmistaa kunhan chat aukeaa, että saa Powerin maksamaan erotuksen jos toisin lupailevat :)
 
Liittynyt
28.10.2020
Viestejä
20
77" C3 lähti jo tilaukseen, hintaa jäisi reilu 1800e. Pitääpä varmistella vielä tuo cashback.
 
Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
178
Mitehän toimii tuo Galaxy S24 -20% + sitten 200 € lisähyvitystä RePowerista? Käykääs joku jossain myymälässä koittamassa :D
En löytänyt tuolta RePowerista mitään mainintaa tuosta lisähyvityksestä tällä hetkellä, niin onko se vielä voimassa? Yksi luuri mikä moiseen tarkoitukseen joutaisi, oli "muunmerkkinen", ja kierrätysbonukseksi RePower tälle laski 3€, niin saisiko tuohonkin siis tuon 200€ lisähyvityksen?
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 630
En näe mitään syytä miksi ei saisi. DNA:n myyntipalvelusta (puhelimella tai chatista) saa perusmallin 799€ hintaan ja siihen saa vielä tuon 200€ lisävaihtohyvityksen. Muutkin mallit on houkuttelevaan hintaan
Ei saa chatista eikä myyntipalvelusta DNA:lta, kysyin just (rouvalle tuo S24 harkinnassa). Pitää koittaa Powerilta tuota...
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 630
En löytänyt tuolta RePowerista mitään mainintaa tuosta lisähyvityksestä tällä hetkellä, niin onko se vielä voimassa? Yksi luuri mikä moiseen tarkoitukseen joutaisi, oli "muunmerkkinen", ja kierrätysbonukseksi RePower tälle laski 3€, niin saisiko tuohonkin siis tuon 200€ lisähyvityksen?
Eiks se tässäkin lue:

1708065566236.png
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
104
prkls, laitoin kahvinkeittimen ostoskoriin, mutta ihan täyttä hintaa se siitä pyytää, samoin kaikista muistakin tuotteista (olin jo maksamisvaiheessa, mutta alennusta ei ollut tippunut vaikka olin kirjautunut). Mikähän tuossa mättää.
 
Liittynyt
16.10.2017
Viestejä
91
prkls, laitoin kahvinkeittimen ostoskoriin, mutta ihan täyttä hintaa se siitä pyytää, samoin kaikista muistakin tuotteista (olin jo maksamisvaiheessa, mutta alennusta ei ollut tippunut vaikka olin kirjautunut). Mikähän tuossa mättää.
Edit: Ei mitään, olitkin näköjään kirjautunut.

Semmonen bugi ainakin on, että jos olet lisännyt ostoskoriin ennen kirjautumista, ei alennushinta päivity.
 
Liittynyt
19.11.2021
Viestejä
116
prkls, laitoin kahvinkeittimen ostoskoriin, mutta ihan täyttä hintaa se siitä pyytää, samoin kaikista muistakin tuotteista (olin jo maksamisvaiheessa, mutta alennusta ei ollut tippunut vaikka olin kirjautunut). Mikähän tuossa mättää.
Ehdoissa lukee olevan tuotteille jotka heti varastossa, niin onko jonkun huonomman saatavuuden kappale?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
444
Kummin päin hinta yleensä lasketaan? Ensin tuo 20 % alennus ja sitten hyvitys tuo 200 hyvitys vai toisin päin? Eli ensin hyvitys ja sitten alennus. Laskentatavasta riippuen tulee kuitenkin muutaman kympin ero. Ja puhun siis S24 tarjouksesta.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
104
Nyt olen eri selaimellakin sisällä, mutta ei vaan toimi paska. argh.
 
Liittynyt
19.11.2017
Viestejä
431
Ei ainakaan aikasemmin ole saanut cashbackkiä LG:ltä jos tarjouksen yhdistänyt (C2 tuli pikkupräntti ettei voi yhdistää). Pitää vielä varmistaa kunhan chat aukeaa, että saa Powerin maksamaan erotuksen jos toisin lupailevat :)
Mitä tämä sitten tarkoittaakin? Luulisi että liittyy vain LG:n omiin kampanjoihin ja alennuksiin?

-edit, tämä näköjään selvisikin, eli ei.

IMG_4304.jpeg
 
Liittynyt
28.10.2020
Viestejä
20
Näinhän se oli valitettavasti
Minä sain vastaukseksi, että saa myös cashbackin. Periaatteessa 60pv palautusoikeus on voimassa vielä siinä vaiheessa, kun päätös cashbackista tulee, mutta ei noita jaksaisi veivailla edestakas.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
496
Cashbackistä

Ostin monien muiden tavoin reilu vuosi sitten verkkokaupassa tarjouksessa olleen LG:n mallia OLED42C2. Sain tuolloin LG:n cachbackin ilman mitään ongelmia suht pitkän odottelun jälkeen.

Olen aikeissa suositella 55" C3 OLED:ia sukulaiselle. Jos joku varmistaa cachbackin onnistumisen myös nyt, niin otan vahvistuksen kiitollisena vastaan.

EDIT: Näköjään pitäisi onnistua. Uusi viesti tuli selatessani sähköposteja ja etsiessä pientä printtiä. Tai ehkä ei sittenkään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2020
Viestejä
20
Cashbackistä

Ostin monien muiden tavoin reilu vuosi sitten verkkokaupassa tarjouksessa olleen LG:n mallia OLED42C2. Sain tuolloin LG:n cachbackin ilman mitään ongelmia suht pitkän odottelun jälkeen.

Olen aikeissa suositella 55" C3 OLED:ia sukulaiselle. Jos joku varmistaa cachbackin onnistumisen myös nyt, niin otan vahvistuksen kiitollisena vastaan.

EDIT: Näköjään pitäisi onnistua. Uusi viesti tuli selatessani sähköposteja ja etsiessä pientä printtiä.
LG:n chatista vielä asiaa varmistelin ja vastauksena toitotettiin, että ei voida yhdistää muihin tarjouksiin.

Aistin riidan nousevan, mutta tekisi mieli kokeilla.
 
Liittynyt
19.11.2021
Viestejä
116
Totta kai saa, toinen on LG:n oma kampanja, toinen Powerin alennus.
Tuo LG:n klausaali: "7. Cashback-kampanjaa ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai alennuksiin" tarkoittaa nimenomaan alennuskampanjoita joita jälleenmyyjät järjestää. Jos saa Powerin chatistä jonkun lupaamaan toisin ja siitä screenshotin, niin silloin saa Powerin maksamaan erotuksen myöhemmin, mutta muuten jättäisin tilaamatta.

Tässä vielä LG:n chatistä liite
 

Liitteet

Liittynyt
13.07.2022
Viestejä
16
Minä sain vastaukseksi, että saa myös cashbackin. Periaatteessa 60pv palautusoikeus on voimassa vielä siinä vaiheessa, kun päätös cashbackista tulee, mutta ei noita jaksaisi veivailla edestakas.
Power rupesi joskus hankalaksi kun yritin palauttaa pikkuvikaista telkkaria tuon 60pv palautusoikeuden kautta. Väittivät ettei ole voimassa jos on vikaa vaikka vika olisi takuun piirissä kuten mulla oli. Olisivat tarjonneet takuukorjausta telkkarille, mutta ei rahoja takaisin. Olin onneksi ollut aspaan yhteydessä jo 14pv sisällä niin ottivat lakisääteisen palautusoikeuden takia takaisin. Tämän kokemuksen jälkeen varautuisin kyllä riitelemään mikäli laskisin tuon 60pv palautusoikeuden varaan. Toki jos on hyvä diili jonka takia kannattaa riidellä :lol:
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
33
Tuo LG:n klausaali: "7. Cashback-kampanjaa ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai alennuksiin" tarkoittaa nimenomaan alennuskampanjoita joita jälleenmyyjät järjestää. Jos saa Powerin chatistä jonkun lupaamaan toisin ja siitä screenshotin, niin silloin saa Powerin maksamaan erotuksen myöhemmin, mutta muuten jättäisin tilaamatta.

Tässä vielä LG:n chatistä liite
Power chat myös vahvisti, ettei kampanjoita voi ketjuttaa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 153
Nyt tuo Powerin sivuilla oleva LG C3 cashback -tarjoussivu ei enää toimi, ohjaa etusivulle. Toivottavasti tilanneet ehti ottaa kuvakaappauksia niin jos alkavat vänkäämään cashbackista niin sanoo että Power mainosti selvin merkinnöin esim. 900€ cashbackista tuohon isoimpaan malliin jo kampanjan aikana. LG kertoo omilla sivuillaan, ettei tarjousta voi yhdistää muihin kampanjoihin, eli koska Power on mainostanut cashbackia tämän -20% kampanjan aikana niin joutuvat itse maksumieheksi. Powerilla panikoidaan kun tajuttiin että kohta tulee kuluttaja-asiamieheltä yhteydenottoja ovista ja ikkunoista.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
496
On tämä nyt taas vaikeeta. Jotkut kuten minä saivat alennushintaisista C2:ista rahaa takaisin, jotkut eivät. Ja nyt tämä sana sekasotku näiden uudempien mallien kanssa. Powerin kuvissa komeilee cashback-tarra, ja ainakaan minä puusilmänä en löytänyt mitään mainintaa sen paikkaansapitämättömyydestä alennuksen yhteydessä.

Minä tulkitsisin tuon postatun LG:n "ei voi yhdistää muihin kampanjoihin" LG:n itsensä tarjoamiin kampanjoihin, enkä jälleenmyyjän mahdollisesti tarjoamaan alennukseen.

Jos joku tilaa telkkarin alennuksella ja LG ei suostu antamaan hyvitystä, niin asia kannattaa riitauttaa. Mitä todennäköisimmin LG pulittaa rahat ihan kiltisti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 469
Power rupesi joskus hankalaksi kun yritin palauttaa pikkuvikaista telkkaria tuon 60pv palautusoikeuden kautta. Väittivät ettei ole voimassa jos on vikaa vaikka vika olisi takuun piirissä kuten mulla oli. Olisivat tarjonneet takuukorjausta telkkarille, mutta ei rahoja takaisin. Olin onneksi ollut aspaan yhteydessä jo 14pv sisällä niin ottivat lakisääteisen palautusoikeuden takia takaisin. Tämän kokemuksen jälkeen varautuisin kyllä riitelemään mikäli laskisin tuon 60pv palautusoikeuden varaan. Toki jos on hyvä diili jonka takia kannattaa riidellä :lol:
Tuo on ihan normaali käytäntö, että viallinen laite ensisijaisesti korjataan. Tuo 14 päivää taas menee usein DOA (dead on arrival) korvattavaksi suoraan uudella laitteella tai rahojen palautuksella.
Palautusoikeus on sitten ns. "tyytyväisyystakuu", eli jos ei vaikka sovikaan asunnon fengshuihin, niin ehjän laitteen voi kantaa takaisin ja laittavat sitten outletiin.
Korjauksen jälkeen tuo 60 päivää todennäköisesti olisi ollut edelleen voimassa, se vain ei tosiaan rikkinäisiin päde juuri sillä hetkellä, kun sitä takaisin myyjälle kantaa.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
738
Jos saa Powerin chatistä jonkun lupaamaan toisin ja siitä screenshotin, niin silloin saa Powerin maksamaan erotuksen myöhemmin, mutta muuten jättäisin tilaamatta.
Ei tuolla ole mitään arvoa, jos eivät itse päätä sitä antaa. Ainakaan aiempien kokemusten perusteella (Amazonista).
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 469
Samsung 990 Prot lähtee ihan ok hintaan alennuksen kanssa.
Kannattanee pitää silmät auki myyntipalstalla jos tälläiselle tarve koska viime kuukausina uusia 2Tb versioita on ollut myynnissä lukuisia kappaleita ja alle Powerin 20% tarjoushinnan.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 546
Tuo LG:n klausaali: "7. Cashback-kampanjaa ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai alennuksiin" tarkoittaa nimenomaan alennuskampanjoita joita jälleenmyyjät järjestää. Jos saa Powerin chatistä jonkun lupaamaan toisin ja siitä screenshotin, niin silloin saa Powerin maksamaan erotuksen myöhemmin, mutta muuten jättäisin tilaamatta.

Tässä vielä LG:n chatistä liite
Aivan sama mitä siellä on jonkun pikkupräntin klausaalina, jos myyntikuvassa lukee isolla, että etuasiakkaalle -20% alennus sekä 900 euron cashback. Sitä paitsi se klausaali koskee niiden omia muita tarjouksia ja kamppiksia. Tässä tapauksessa toisen alennuksen lupaa Power ja toisen (cashback) LG. "En annakaa cashbackia jos toi toinen antaa jo alee" kuulostaa vähän epäpätevältä markkinoinnilta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 239
Viestejä
4 232 475
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom