• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Power 10 v. synttärikampanja

Mulla on iO6 ja juuri äsken testasin. Harja ollut käyttänättä yön yli. Ylemmästä napista virta päälle ja samantien pois, jonka jälkeen alanappia painamalla näkyy akun varaus.

Mielenkiintoista. Oma IO6 ei toimi näin. Alanappi vain vaihtelee harjausmoodia. Ainoa tapa saada akun lataus näkymään on käyttää harjaa 30 sekuntia jonka jälkeen lataustila näkyy alanapilla. Olisikohan minulla uudempi firmaware tai jotain? Mutta kai pitää lopettaa tämä keskuskustelu tässä ketjussa vaikka ilmeisesti Powerin tarjoukset ovat niin huonoja etteivät ne ketään kiinosta.

Jos jotain kiinnostaa niin jatkan keskustelua täällä: Keskustelua sähköhammasharjoista

Myymälöissä kuulema tarjolla 100 euron lahjakortti jos pystyy vaihtaa puhelinliittymää, ei tarkempia speksejä tiedossa mut voi olla ihan jees.

Tuntuu että gigantissa on normi tarjoukset parempia kun täällä synttäritarjoukset tai ehkä vain katselen vääriä tuotteita.

Tuo on vähän huonompi noista kannettavista näytöistä. Myin täällä juuri omani, joka oli 144Hz ja IPS, ja 100% sRGB. Lisäksi siinä on vain yksi mHDMI, niin jos kaapelia koko ajan irrotellaan, se voi hajota.
Mutta yksi asia tuossa on paremmin: siinä on VESA-tuki. Ihan oikeasti voi miettiä, että ostaa tällaisen kakkosnäytöksi ja pistää näytönjalkaan kiinni. Lisäksi molemmissa on se, että jos on tarpeeksi tuore kannettava, niin yhdellä (usb-c)kaapelilla saa täydellisen kakkosnäytön.

--

Se näyttää ihan paljon Arzopan halvimmalta mallilta:

Itse en ostaisi ollenkaan tuota Arzopaa, vaan aina löytyy pienellä panostuksella parempaa:

..mutta tuo Cepter voi olla ihan 70€ arvoinen, siihen saa kiinni esim. vanhemman pelikonsolin, jos vaan pystyy niitä kaiuttimia käyttämään. Niinkuin esim. lasten huoneeseen, ja voivat pelata pelejä häiritsemättä muita ja tuon saa nopeasti pois, jos pitää vaikka mennä nukkumaan.

En maksaisi tuosta yli 100€, tarjoushintaan "ihan ok".
Näitä saa ebaystä "palautuneita" tmv. 30-40 egellä.

Roborock Saros 20 Sonic suoraan valmistajan kotisivuilta 759€ 5% uutiskirje alella.
8% alennus lähettämällä itselle referral koodi :tup: (voin myös lähettää, jos ei jaksa itse säätää, YV:llä yhteys)

Sähköpostissa ei ole koodia suoraan, mutta linkin kautta seuraamalla kassalle näkyy siellä (lisäksi 100 pistettä rekisteröitymällä ja ostoksesta 735 lisää):

1785439821051.png

Viimeksi muokattu:
AEG 9000 kuivausrumpu tuli laitettua tilaukseen. Mielestäni hyvä hinta 9 sarjalaisesta noilla ominaisuuksilla. Vastaavat koneet pärjänneet hyvin kuluttajan testissä. Kotoa löytyy jo AEG 8000 sarjan pyykinpesukone ja toiminut vuosia moitteetta. WIFI ollut siinä myös käytössä ja mukava lisä, kun tulee ilmoitukset puhelimeen. Oman pienen tutkimukseni perusteella saisi laittaa tuplasti enemmän rahaa seuraavaksi "parempaan" ja hyöty olisi 10-20e pienempi sähkölasku vuodessa = ei maksa erotusta takaisin laitteen eliniän aikana.

1785479938994.png

1785480029389.png

(ihmiset jonottaa powerin tarjouksia)

Ei tuolla omaan silmään ollut hyviä (atk) tarjouksia. Kai sitten ne muut on jostain kotoisin?

• Tykkää
Reactions: Hcc
(ihmiset jonottaa powerin tarjouksia)

Ei tuolla omaan silmään ollut hyviä (atk) tarjouksia. Kai sitten ne muut on jostain kotoisin?
Jyväskylässä noteerasin myös, että myymälään oli paljon ruuhkaa ja myymälä oli täynnä väkeä. Kassakoneetkin kilisi siihen malliin, että jotain sieltä ihmiset ostaa. Mää oon nyt missannut ne hyvät tarjoukset. :D

Ehkä se kulutusjarru on nyt pois päältä. Itsekin laitoin ketjussa mainitun hiiren tilaukseen, kun en jaksanut Amazonista tilata.

Uutisista muualta: "Power.fi-verkkokaupan myynti kasvoi avauspäivänä 437 prosenttia viime vuoden vastaavaan päivään verrattuna. Myös myymälöissä ryntäys oli kovaa, ja myymäläkohtainen myynninkasvu vaihteli 100 ja 400 prosentin välillä."

Olen kyllä hieman yllättynyt.

Jyväskylässä noteerasin myös, että myymälään oli paljon ruuhkaa ja myymälä oli täynnä väkeä. Kassakoneetkin kilisi siihen malliin, että jotain sieltä ihmiset ostaa. Mää oon nyt missannut ne hyvät tarjoukset. :D
Kodinkoneista oli jotain kohtuullisia, mut ei paljon parempiakaan ole ollut tarjolla hetkeen. Se selittänee osaltaan myyntiä.

Itselle tuli astianpesukone. Noin satasen halvempi kuin hintaseurannan historiassa.

Kävin hakee LG 43" 4K NANOCELL TV 43NANO8E, kun ollut jo pidempään harkinnassa pieni ruutu mökille. Tämä on aivan täydellinen siihen. Pienemmät on fullhd, mutta tässä ei ole reunoja niin ei vie juurikaan seinäpinta-alaa, eli aivan loistavan kokoinen pieneen tilaan. Hakusessa oli pieni ruutu jossa 4k ja yksinkertainen ohjelmisto. Sen kun jakaa netin, niin voi jokainen käyttä. Suositus lähtee. Hinta/laatu on kohdallaan koska vain 250€. Parempaa ei samaan rahaan saa.

Screenshot_2026-08-02-21-31-02-62_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg

Tänään olen woltannut pari D-link -valvontakameraa. Jännästi kulut tästä oli +0€.
MicroUSB:stä miinus, mutta eiköhän nuo riitä mielenrauhaan, kun karkaan ulkomaille.

Statistiikka

Viestiketjuista
312 671
Jäsenet
84 311
Uusin jäsen
pullantuoksuinenbulldoggi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom