Myydään Postituspalvelu tuotteille jotka vain noudolla-ketju

Löytyiskö kupion suunnalta ketään joka pystytis korvausta vastaan noutaa läppärin ja toimittaa sen mulle vaikka matkahuollon kautta? maksan toki vaivanpalkkaa kunhan noutaja löytyis! :thumbsup:
 
Oisko itiksessä lähellä asuvia joka vois tänään, huomenna tai sunnuntaina käydä hakemassa tuotteen.

edit. Hoidettu
 
Viimeksi muokattu:
85930
Löytyykö tuon postinumeron läheltä mahdollisesti puhelimen hakijaa ja postittajaa?
*Edit ei enää tarvetta
 
Viimeksi muokattu:
Löytyykö noutajaa+postittajaa, 33730 Tampere? Noudon pitäisi onnistua hyvin/joustavasti myyjän puolelta.
 
Viimeksi muokattu:
Tärpänneekö Kuopion (70700) suunnalta nouto + postitus? YV:tä voi heittää, jos onnistuisi joltakulta.
 
Tampereelta noutajaa+postittajaa, YV
hyvä korvaus vaivasta
 
Viimeksi muokattu:
Pystyisikö joku Oulun alueelta hakemaan ja postittamaan tämän:

 
Sattuisko kukaan espoosta asumaan k-raudan vieressä tai olis muuten asiaa sinne (k-rauta merituuli, 02270).
Siellä olis grilliin jalusta tarjouksessa jonka olisin tarvinnut, tollanen 11x63x73cm 6kg paketti.
Kaarinaan tarttis postitella.

Edit: Joku osti jo ne kaikki eli nmv.
 
Viimeksi muokattu:
Tuossa juuri oli aiemmin puhe Kuopiosta, löytyisikö sieltä päin toiselle tavaralle postittajaa?
Itsellä olisi neljän tunnin ajomatka suuntaansa - joten melko kohtuullista korvausta on tarjolla.
 
Joensuun lähiseudulta voin noutaa ja postittaa paketteja, jos tulee sellainen tilanne. Asun itse 13km päässä, eli vieressä :D
 
Olisko Savonlinnassa ketään joka voisi auttaa postituksessa.
Kyseessä olisi eräästä vain kivijalkaliikkeestä saatavasta tuotteesta. Verkkokauppakin löytyy mutta ei sieltä saatavissa.
 
Olisko Kuopiosta ketään joka halausi auttaa Tori.fi ostoksen kanssa. Tuote sijaitsee 70420 Kuopio, Päiväranta, Pohjois-Savo
Tuotteen hinta olis 15€, maksan pk ja kuluja päälle. Laita YV
 
Olisko Kuopiosta ketään joka halausi auttaa Tori.fi ostoksen kanssa. Tuote sijaitsee 70420 Kuopio, Päiväranta, Pohjois-Savo
Tuotteen hinta olis 15€, maksan pk ja kuluja päälle. Laita YV
Olen huomenna Kuopiossa. Pistä viestiä.
 
Voisin ilmottautua postittajaksi. Postitus onnistuu pks alueelta, lähinnä Espoo, Helsinki ja Vantaa.
itse vaikutan Espoossa, mutta autolla liikun. Korvaus tapauskohtaisesti ( mahdolliset polttoainekulut ja pieni vaivanpalkka).
Voi lisätä aloituspostaukseen :tup:
 
Haetaan noutajaa/postittajaa, kohde alueella 55120 Imatra. Hyvä korvaus.

Edit: poistettu
 
Viimeksi muokattu:
Löytyisikö heinolan alueelta postittajaa? n. 20e tuote, M-koon paketti varmaan, ehkä S korkeudesta ei osaa sanoa. Mut sovitaan yv:llä asiat
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 994
Viestejä
4 415 687
Jäsenet
73 280
Uusin jäsen
viio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom