• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Postin S ja M pakettien tarjous

Tuote: Postin S ja M paketit
Tarjoushinta: S paketti 6€ ja M paketti 8€
Normaalihinta: S paketti 8,90€ ja M paketti 10,90€
Kauppa: Posti
Voimassa:1.12-19.12
Linkki:

Kommentti tarjouksesta: Käytä kassalla koodia ”JOULU”

IMG_1638.png

Pro tip: Tori.fi toridiilillä "myymällä" tavaroita saa vielä halvemmalla postituksen.
Joo ja sitte ostajat valittaa ja riitauttaa tämän toridiilin ja itse pitäisi maksella 10€ postikuluja jos ostaja vaatii kaupanpurkua niin ei jaksa 20€ tuotteesta ja lopuksi annat ilmaiseksi tavaran koska et jaksa sitä säätöä.... Ihan paska palvelu. Mitään en enää ikinä tule myymään koskaan millään vitun diilinä.

Joo ja sitte ostajat valittaa ja riitauttaa tämän toridiilin ja itse pitäisi maksella 10€ postikuluja jos ostaja vaatii kaupanpurkua niin ei jaksa 20€ tuotteesta ja lopuksi annat ilmaiseksi tavaran koska et jaksa sitä säätöä.... Ihan paska palvelu. Mitään en enää ikinä tule myymään koskaan millään vitun diilinä.
Tuossa edellä taidettiin viitata ennalta sovittuun kauppaan torin kautta eli et myy kenellekään tuntemattomalle joka peruisi.

Lisäksi Torissa taitaa lähes poikkeuksetta ostaja maksaa postimaksut myös tavaran palautuksessa. Toki poikkeuksena jos myyt jotain rikkinäistä tm. Virheellisellä kuvauksella.

Jos myyt Torin kautta tuotteen ja myyjänä lähetät paketissa kiven.
-> Vähissä on ostajan oikeudet. Ostaja voi laittaa rikosilmoitusta toki menemään, mutta eteneekö se sitten mihinkään.

Toridiilillä myyjänä laitat tuotteen menemään ja ostaja väittää saaneensa paketista kiven. Rahoja et saa, ellei ostaja hyväksy lähetystä.
-> Vähissä on myyjän oikeudet. Myyjänä voit laittaa rikosilmoitusta menemään, mutta eteneekö se sitten mihinkään.

Toridiilissä ostaja vahvoilla, myyjä heikoilla.

Mitään en enää ikinä tule myymään koskaan millään vitun diilinä.
Ostajana toridiili on todella hyvä. Myyjää siinä porataan sanonko minne. Esimerkkinä omalta kohdalta että möin ehjän käsikonsolin toridiilillä, ostaja hajotti sen, riitautti toridiilin väittäen että paketointi oli puutteellinen ja kuljetuksessa muka hajonnut -> tori palautti maksun ostajalle kokonaisuudessaan ja minun olisi pitänyt maksaa postikulut siitä että se hajotettu romu ei jää ostajalle vaan palautettaisiin minulle. Eli menetin ehjän tuotteen saamatta senttiäkään rahaa.

Jos myyt Torin kautta tuotteen ja myyjänä lähetät paketissa kiven.
-> Vähissä on ostajan oikeudet. Ostaja voi laittaa rikosilmoitusta toki menemään, mutta eteneekö se sitten mihinkään.

Toridiilillä myyjänä laitat tuotteen menemään ja ostaja väittää saaneensa paketista kiven. Rahoja et saa, ellei ostaja hyväksy lähetystä.
-> Vähissä on myyjän oikeudet. Myyjänä voit laittaa rikosilmoitusta menemään, mutta eteneekö se sitten mihinkään.

Toridiilissä ostaja vahvoilla, myyjä heikoilla.
Juuri näin

Toridiilin läpi voi tunneloida lähetykset, vaikka ei tunneloisi sen läpi kaupankäyntiä.
Paketin vastaanottajalle ei selviä onko lähetys ostettu toridiilinä, huutonetiltä vai postista.

Kuka ymmärtää maailman mekanismin ja osaa soveltaa sitä netti etikettiin, ei välttämättä tarvitse kaupanvahvistajaa kaupanteon väliin.

Toridiilin läpi voi tunneloida lähetykset, vaikka ei tunneloisi sen läpi kaupankäyntiä.
Paketin vastaanottajalle ei selviä onko lähetys ostettu toridiilinä, huutonetiltä vai postista.

Kuka ymmärtää maailman mekanismin ja osaa soveltaa sitä netti etikettiin, ei välttämättä tarvitse kaupanvahvistajaa kaupanteon väliin.
Tämäpä se, kukaan ei myöskään tiedä vaikka rahansiirto tehtäisi toista kautta ja toriin laittasi vaikka jonkun vitosen tavaran joka menee 3,49€ posteilla tällä hetkellä.

Tämäpä se, kukaan ei myöskään tiedä vaikka rahansiirto tehtäisi toista kautta ja toriin laittasi vaikka jonkun vitosen tavaran joka menee 3,49€ posteilla tällä hetkellä.
Juu, ja lisäyksenä tuohon, minulla on ainakin kymmenen tuttua jotka pyydettäessä ostavat pienellä viiveellä sen 5€ tuotteen, ja minä laitan mobilepaylla sen 5€ sekä toimituksen osuuden heille takaisin

Nyt taisit missata pointin ihan täysin. "Ostajana" on tietysti se tuttu jolle postipaketin haluaa lähettää. Tuotteen hinnaksi euro ja postikulut on tällöin pari euroa.

Ymmärrätkö nyt vieläkään, että se ostaja on ystäväsi tai perheenjäsenesi tai kuka tahansa tuttu jolle sun on tarkoitus lähettää jotain eikä oikeasti myydä mitään? Esim. näin joulun alla joululahja.
No se on tietysti... Niin vittuuntunut koko toridiileihin ja säätämisiin että keskityin keuhkoamaan vaan 😅

Minä pidän keskustelun tasosta, koska se samalla mahdollistaa kaiken realisoituvien skenaarioiden olevan mahdollista, ilman että oletetaan jonkun yksilön ominaisuuden olevan määräävä, että poikkeava toimintamalli on estetty tekemään, mutta samalla ollaan valmiita opastamaan niitä jotka eivät käytä näitä hyödyn mahdollistavia vipuvarsia.

Statistiikka

Viestiketjuista
293 935
Jäsenet
80 595
Uusin jäsen
olkkubrodoa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom