• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Postin paketit alessa

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 822
Tuote: Postin pari pienintä pakettia pienessä alessa.
Tarjoushinta: 5€ / 6€
Normaalihinta: 5,90€ / 6,90€
Kauppa: Posti
Voimassa: 9.2. asti
Linkki:
Promokoodi: YSTAVA

Kommentti tarjouksesta:
1706985682598.png
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 169
Koskeeko tämä itse sitä pakettia vai sen lähetystä?
Itse kun tilaan aina kuljetuksen netistä ja paketit taas on kierrätettyjä niin en ole varma kummasta nyt puhutaan.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 320
Sitten muistutus niin ei muille käy sama kun mulle, eli jos sunnuntaina viet pakettia postiin ja siellä perkeleen lokerossa on jonkun muun paketti jostain syystä (?) niin ota yhteys postiin ja älä laita pakettiasi sinne.
En tiedä mitä paketilleni nyt edes käy, sentään lähetys rekisteröityi automaattisesti.

Infernaalinen vitutus jos ne onnistuu pakettini kadottamaan tai joku nyysii sen sieltä loodasta.
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
7
Samaan hintaan saa aina? Kun ostaa sarja paketteja 5kpl. Vuoden käytettävissä.

 
Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
49
En käytä lokeroita lähettämiseen, koska posti pesee kätensä jos joku varastaa paketin sieltä.
Onko näistä jotain esimerkkitapauksia missä näin olisi käynyt? Itse useita satoja kertoja automaatteja käyttäneenä en näe mitenkä joku paketin onnistuisi varastamaan ellei tiedä noutokoodia?
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 320
Onko näistä jotain esimerkkitapauksia missä näin olisi käynyt? Itse useita satoja kertoja automaatteja käyttäneenä en näe mitenkä joku paketin onnistuisi varastamaan ellei tiedä noutokoodia?
Nähtävästi niin että Posti varaa sulle lokeron jossa on jo jonkun paketti, olisin voinut varastaa jonkun toisen paketin siinä samalla kun viskasin omani lootaan.
 
Liittynyt
20.12.2020
Viestejä
21
Ois tuota tarjousta nyt voinut ees pitää sinne ystävänpäivään saakka:facepalm:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 238
Viestejä
4 232 436
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom