Postaa SER-nurkkauksesi

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
545
Ser-nurkkauksesta kuva puhelimen ser-kameralla...

 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 199
*snip*
 
Viimeksi muokattu:

Jonnu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
23
Noniin. Ja pidettäköön tätä vähän alustusviestinä kaikille exmuroille ja kertomuksena itsestäni. Olen syntynyt 1990, ja ensimmäiset pc-kokemukseni ovat 486 ajoilta. Siitä siirryttiin sitten p75 aikaan, ja siitä sitten 166mhz aikoihin. Sen jälkeen sain innostuksen tietokoneisiin ja elektroniikkaan, paljolti vanhan muron siivittävänä, Kiitos @Sampsa. Seurasin tätä sivustoa teinivuosinani kovinkin tiukasti, mutta myöhemmissä vaiheissa vain elektroniikka ja rautapuolta. YT on myös erinomaista luettavaa, tavallaan. Olen siis ollut aika passiivinen muron seuraaja yli kymmenen vuotta, mutta nyt voisin olla ihan uudessa pohjassa keskusteluja kertoa.

Kuvissa kaksi 3d-printteriä, kaikki vähän sekaisin. :)
IMG_20161029_214140.jpg


Seuraava on varsinaisesta terapiapajasta, jossa itse tehty cnc-jyrsin oikealla kuvassa.
IMG_20161029_214358.jpg


Ja tämä on ihan kotoa, ja kuvasta puuttuu "faceläppäri ja medialäppäri"
IMG_20161030_011704.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Kivan kompakti, että on parvisänky sekä taulutöllökin samassa. Eihän tuo parvisänky ole omatekoinen?
 

sl06bhytmar

♻ SER Rescue ♻
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
860
Kivan kompakti, että on parvisänky sekä taulutöllökin samassa. Eihän tuo parvisänky ole omatekoinen?
Rungon ostin käytettynä, mutta jalat omaa tekoa. Rungon on joku muu tehnyt, mutta ei ole jättänyt printtiäään mihinkään, joten ei ole ollut ylpeä työstään. Tikkuja ei ole jäänyt mistään käteen, että ihan jees.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
177
Nyt joutuu tyytymään sananmukaisesti nurkkaan, kunnes kaupat uudesta talosta on saatu nippuun ja aiemmat omistajat pihalle...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 298


Läjä nurkkia. Oon kännykällä niin en saanut muokattua tota. Vielä on projekti hitusen kesken. Sohva, kaksi mattoa, recliner pöytä (todella vaikea löytää) ja uusi tietokone tuoli pitäs vielä löytää. Hienoa huomata et imgur upotus toimii ku muros ei toimi.
 

PunisOx

Njet problem - Normal katastrof
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
41
20161127_001601.jpg

SER-nurkkaus siirretty uuteen kämppään
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
19
Mistä olet löytänyt tuon SNESin ohjaimen? Tulee hakattua Chrono Triggeriä säännöllisesti ja vaikka usb-padi onkin niin se ei ole autenttinen SNES kopio vaan ruma PS kopio.
Sain tuon ohjaimen siskoni mieheltä lahjaksi. Kuulemma tilaa niitä kiinasta. Lainaten hänen vastaustaan kun kysyin "esmes alienexpressistä tai deal extremestä. Oon maksanut tilaukset joko paypalilla tai sit ihan omalla pankkikortillani (danske). Android puhelimiin on kummallaki kaupalla omat ohjelmat josta helppo tilaa. Käytän nykyää pääasias alienexpressiä"

Muutama pikku bugi noissa on. Start nappi ei jostain syystä toimi noissa ohjaimissa mutta esim: AMR2 http://metroid2remake.blogspot.fi/ ei haittaa koska voi binda selectiin jnep. Toki myös sitä samaa vammailua että monessa pc pelissä toimii vain xbox ohjain :mad:

Sorry että meni tovi vastatessa, kolmivuorotyö ja joulukiireet ei sovi oikein yhteen :btooth:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 317
Sain tuon ohjaimen siskoni mieheltä lahjaksi. Kuulemma tilaa niitä kiinasta. Lainaten hänen vastaustaan kun kysyin "esmes alienexpressistä tai deal extremestä. Oon maksanut tilaukset joko paypalilla tai sit ihan omalla pankkikortillani (danske). Android puhelimiin on kummallaki kaupalla omat ohjelmat josta helppo tilaa. Käytän nykyää pääasias alienexpressiä"

Muutama pikku bugi noissa on. Start nappi ei jostain syystä toimi noissa ohjaimissa mutta esim: AMR2 http://metroid2remake.blogspot.fi/ ei haittaa koska voi binda selectiin jnep. Toki myös sitä samaa vammailua että monessa pc pelissä toimii vain xbox ohjain :mad:

Sorry että meni tovi vastatessa, kolmivuorotyö ja joulukiireet ei sovi oikein yhteen :btooth:
Noi SNES ohjaimet maksa muuten kiinasta tilattuna semmoiset n.3.50€. Itse ostin tuossa puol vuotta sitten kaksi. Toinen toimii hienosti mutta toinen tunnistuu mutta näppäimistä ei tapahdu mitään.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
19
Ne on kyllä mukavan halpoja. Yllätävän kestäviäkin ovat (olin vähän humalassa).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 540
Viestejä
4 190 181
Jäsenet
70 765
Uusin jäsen
Railsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom