Post Scriptum (PC)

Itsekkin olen juuri jättänyt investoimatta, kun tuo tiimipelaaminen arveluttaa. Onko juuri videon mukaista, että jokainen palloilee omissa oloissaan ja tiimipelaaminen on vain sana pelin myyntipuheessa?

Sooloilijat ei pitkälle pötki (ainakaan omassa squadissa) sillä potkut tulee hyvin nopeasti. Tiimipelaaminen on tämän pelin vahvuus ja avain voittoon. ;)
 
Sooloilijat ei pitkälle pötki (ainakaan omassa squadissa) sillä potkut tulee hyvin nopeasti. Tiimipelaaminen on tämän pelin vahvuus ja avain voittoon. ;)

Hienoa kuulla.

Mikähän mahtaa olla yleisesti squadien tiimipelaamis-taso? Lähinnä, kun itse tulisi pelattu 95 % ajasta ihan randomien kanssa. Lisäksi mitenkä moni tässä käyttää mikkiä?
 
Mikkiä käyttää yllättävän moni (lähes kaikki). Tiimipelaamisen taso vaihtelee hyvin paljon matsikohtaisesti. Tämä johtuu mm. siitä, että peli on vielä tuore ja porukka vasta harjoittelee pelimekaniikkaa yms. :)
 
Kuinka kovasti tämä on Snipu huorattu ?

Eli onko sniput rajattu ?

Bäfä 1 jne hajoaa pää ku mega laadukkaat optiikat kivääreissä ja mitää rajaa ei ole.

Realismia edes aavistuksen odotan tältä.

-kiitos
 
Mikkiä käyttää yllättävän moni (lähes kaikki). Tiimipelaamisen taso vaihtelee hyvin paljon matsikohtaisesti. Tämä johtuu mm. siitä, että peli on vielä tuore ja porukka vasta harjoittelee pelimekaniikkaa yms. :)

Siirsin tämän pelin juuri hankintalistalle.
 
Kuinka kovasti tämä on Snipu huorattu ?

Eli onko sniput rajattu ?

Bäfä 1 jne hajoaa pää ku mega laadukkaat optiikat kivääreissä ja mitää rajaa ei ole.

Realismia edes aavistuksen odotan tältä.

-kiitos
Tarkkuuskivääreitä on mahdollista olla maksimissaan 1 per ryhmä, en ole ihan varma onko vielä joitain lisärajoituksia. Ja optiikat on sitten laadultaan oikeasti ajan hengen mukaisia...
 
Olipa loistava peli 9 suomalaisen squadilla! Puolustettiin viimeiseen asti, ja meni ihan viime tiketeille voitto. Jos näkyy Pakolaiset-squadi servulla niin liittykää joukkoon. ;)

36045733094.jpg
 
Tarkkuuskivääreitä on mahdollista olla maksimissaan 1 per ryhmä, en ole ihan varma onko vielä joitain lisärajoituksia. Ja optiikat on sitten laadultaan oikeasti ajan hengen mukaisia...

Tietääkseni se on nykyään 2 snipua ja 2 AT per platoon (eli tiimi). Snipujen rajoitus ihan hyvä. AT-rajoitus ehkä vähän raju, mutta en tiedä tuleeko muutos jos tulee samanlainen ammo persistency kuin squadissa. (eli ammuksia tarvitsee hakea spawnien välillä lisää) Toisaalta tällä on yritetty korostaa sitä, että porukka tosiaan pelaisi yhteen eikä sooloile tankkien perässä juosten.

Toisaalta sappereita saa jokaiseen squadiin ja niillä pitäis olla hawkins mine (britit/jenkit) tai hafthohlladung'eja (saksalaiset), ja logi squadilta löytyy lisäksi AT-miinoja, joka tuhoaa tankin aika usein kyllä laakista. :D

Post Scriptum Finland
Nostona tähän, että löytyy suomalainen discord ja palvelin, joka tällä hetkellä tosiaan taitaa olla talviunilla, koska aika vähän oli porukkaa pelaamassa yhdessä vaiheessa.
 
Ei ole tällä viikolla näkynyt suomiservua ollenkaan. Liekkö myöhemmin tulossa takaisin?
 
Hittolainen, löytyyhän tämä pelikirjastosta kun ilmaiseksi sai mutta niin vaan on jäänyt Post Scrotumit kopasematta.

Jospa sitä joku päivä :vihellys:
 
Tulihan se vihdoinkin ostettua ja nyt illalla pelattua sellainen 3 tuntia ja onhan tämä ollut melkonen pettymys.

Aluksi yllätti pelaajien vähyys. Alkuillasta ei montaa potentiaalista serveriä ole valittavana, kun on näitä "French ja German only" tms. servereitä. Pitkät jonot vaan tuppaa olemaan per serveri kun lukumäärä on niin vähän. Noh ajattelin, että servereiden määrällä ei nyt niin väliä, kunhan meininki on vaan rautaa. Mutta ei...

Pelin suurin ongelma on tuo olematon tiimipelaaminen. 90% väestä pyörii vaan pitkin karttaa itsestään, eikä minkäänlaista ryhmän sisäistä kommunikaatiota ole. Yleensä oli vaan yksi ryhmä per puoli, joka pelasi ryhmänä. Jos et tähän kerennyt liittymään, niin pääsit sitten jämäjoukkueisiin, jossa väki on vaan saadakseen jonkun muun aseen ku peruskiväärin. Medikit ovat lähinnä vaan healaamassa itseänsä.
Mutta jos pääsit siihen ryhmään joka pelaa ja kommunikoi ryhmänä, niin silloin on kyllä peli on hubaa. Lisäksi vastustajien listiminen ja paikkojen valloittaminen on helppoa, koska vastassa on samaa häröpallo-sotilaita mitä omallakin puolella. Katsoo vaan kartasta lyhimmän reitin seuraavalle kohteelle ja käyttää muuta reittiä. Yleensä ketään ei ole puolustamassa, kun kaikki haluaa olla rähinän ytimessä.

Kai se on itse ruvettava aina rautaisella kouralla johtamaan omaa ryhmää, vaikka on vielä kujalla pelistä.

Ehkä suurin ongelmanahan tässä on se, että oletin tämän olevan liikaa Squadin kaltainen ww2-teemalla. Liian hyvää tottunut ehkäpä.
Nyt kun pahin innostus on laatunut, niin kai se on palattava Squadin pariin ja katsellaan tätä taas joskus vähän lisää.
 
Peliä on nyt takana 50h, ja tämä(kin) on parhaillaan kaveriporukassa. Noin puolet peliajasta tullut oltua squad leaderina. Kun joukkueella homma toimii, niin pelikokemus on todella hienoa!

Isoin miinus tällä hetkellä on lagaavat servut, ja varsinkin ajoneuvot tekee välillä aivan järjetöntä kuminauhaa. Myös pari isompaa bugia löytyy, kuten herättäessä ukko lentää talon katolle tai jää kiinni seiniin. Päivityksiä on tullut kuitenkin mukavan tiheään tahtiin.

Mahtavaa räimettä ollut kuitenkin, ja jännä nähdä kuinka peli kehittyy jatkossa. :)
 
Jep, hyvällä porukalla peli on kyllä hauskaa.

Pari pientä muutostakin olisi tervetulleita:

-Vastustajan jäljellä olevien pisteiden piilottaminen. Näin peli olisi jännempää, kun näkee vaan oman puolen hupenevat tiketit, eikä ole käryä mitä vastapuolella on jäljellä.

- SL vaihto ryhmän sisällä helpommaksi. Eli jos joku ei halua olla ja toinen haluaa olla, niin vois äänestää tulevan korvaajan kun nykyinen hyppää pois SL paikalta. Nythän SL paikalle ylenee aina joku randomi joukosta (?)
 
- SL vaihto ryhmän sisällä helpommaksi. Eli jos joku ei halua olla ja toinen haluaa olla, niin vois äänestää tulevan korvaajan kun nykyinen hyppää pois SL paikalta. Nythän SL paikalle ylenee aina joku randomi joukosta (?)

Voihan se SL ennen lähtemistään kysyä kuka haluaa SL:n paikan. Sitten klikkaa hiiren oikeaa squad memberiin ja promote.
 
No katohan perhana, niin onkin.

Joo itse löysin tuon ihan puolivahingossa.

Jotain mietteitä, kun pelikellossa reilut 20 tuntia ja SL:kin joku peli pelattuna:

- Pelissä on jotenkin hyvä tempo. Ei tunnu juoksusimulaattorilta, vaikka etäisyydet kuitenkin suht pitkiä, kun löytyy rallyt, msb:t ja fobit
- Muutama aika ikävä bugi mm. revive sisätiloissa saattaa johtaa siihen, että ressattava löytää itsensä talon katolta. Ajoneuvojen "flippailu" ja maan sisään vajoamiset. Peli myös kaatunut pari kertaa..
- Pelaajia on, mutta käytännössä arki-iltaisin on se about yksi servu, millä voi pelata, johon tietysti on jonoa.
- Puutteellinen dokumentaatio.
- Pelissä tosin hyvä yhteisö, joka auttaa kysyessä ja halua tiimipelaamiseen on.
- Pelit aika usein ylijuoksua suuntaan tai toiseen.
- Randomeiden kanssa pelatessa aina välillä kaipaisi mute nappulaa. SL pelatessa, kun infoa tulee joka kanavalta, olisi kätevää, kun saisi local/squad kanavat hetkellisesti mutelle.

Eiköhän tätä jatkossakin pelattua tule. Suosittelen, jos ww2 ja tiimipelaaminen teemoina kiinnostavat.
 
Tietääkseni se on nykyään 2 snipua ja 2 AT per platoon (eli tiimi). Snipujen rajoitus ihan hyvä. AT-rajoitus ehkä vähän raju, mutta en tiedä tuleeko muutos jos tulee samanlainen ammo persistency kuin squadissa. (eli ammuksia tarvitsee hakea spawnien välillä lisää) Toisaalta tällä on yritetty korostaa sitä, että porukka tosiaan pelaisi yhteen eikä sooloile tankkien perässä juosten.

Toisaalta sappereita saa jokaiseen squadiin ja niillä pitäis olla hawkins mine (britit/jenkit) tai hafthohlladung'eja (saksalaiset), ja logi squadilta löytyy lisäksi AT-miinoja, joka tuhoaa tankin aika usein kyllä laakista. :D

Post Scriptum Finland
Nostona tähän, että löytyy suomalainen discord ja palvelin, joka tällä hetkellä tosiaan taitaa olla talviunilla, koska aika vähän oli porukkaa pelaamassa yhdessä vaiheessa.
Jos olette talviunilla,onko ryhmä olemassa kun en ohjelmalla löydä teitä ?
 
mahtaako vaatia kovankin koneen ?

JÄRJESTELMÄVAATIMUKSET

  • VÄHINTÄÄN:
    • Käyttöjärjestelmä: Windows 7 SP1 (x64), Windows 8 (x64), Windows 10 (x64)
    • Prosessori: Intel Core i5-2500K CPU
    • Muisti: 8 GB RAM
    • Grafiikka: Geforce GTX 770 or AMD Radeon HD 7870
    • DirectX: Versio 11
    • Verkko: Laajakaistayhteys
    • Tallennus: 35 GB kiintolevytilaa
    • Lisätietoja: Be ready to experience WWII like never before.

  • SUOSITUS:
    • Käyttöjärjestelmä: Windows 7 SP1 (x64), Windows 8 (x64), Windows 10 (x64)
    • Prosessori: Intel Core i7 4790k CPU
    • Muisti: 16 GB RAM
    • Grafiikka: Geforce GTX 970 or AMD Radeon R9 290
    • DirectX: Versio 12
    • Verkko: Laajakaistayhteys
    • Tallennus: 35 GB kiintolevytilaa
    • Lisätietoja: To fully experience our virtual battlefield, a microphone is strongly advised.
Tänään tuli lataukseen uusin patch, täytyy taas palailla tämänkin pariin, hyvältä näyttää!



Alla spoilerien sisällä hieman enemmän infoa ja kuvia päivityksestä.

Hello everyone!

Today's patch is very exciting! A lot of new things have been added to the game, as well as a heavy focus on further optimization improvements.

Let's dive into it right away with the changelog, we'll then detail things a bit more so you know exactly what is up:

-Add: New map Veghel (AAS 01 + Offensive 01) -Add: Bayonet System - Added to M1 Garand, K98K, G41, Sten, Lee Enfield -Add: 101st Airborne faction -Add: Sherman M4A3 -Add: Sdkfz 234 Puma -Add: Realistic bullet impulse on ragdolls -Gameplay: Damage Model 2.0 for all vehicles (see below) -Gameplay: View cone added to tank's compass -Gameplay: US Sapper main weapon changed to Grease Gun -Gameplay: Jagdpanzer 4 added to Arnhem AAS 03 -Gameplay: Parachute drops added to Driel Offensive 06, 08, 09 -Gameplay: Parachute drops added to Heelsum Offensive 03, 06, 07, 08 -Fix: German Sapper kit adjusted to have 3 bandages instead of 1 -Optimization: Landscape geometry is now much lighter with no visual loss -Optimization: Foliage over distance is rendering faster -Optimization: Water shader on old maps -Optimization: New shader for old building

Let's breakdown all these changes in more detail!

VEGHEL:

This week, we had a couple of testing sessions with our Supporter Edition owners and the map was very well received! Thanks to all of them for showing up, we had a blast.

This is why we feel comfortable in going with a public test today for the next 24 hours.

Veghel is a new 3x3km map, located just North of the Bridge of Son and South of Nijmegen.
You are more likely to know it under the infamous nickname, 'Hell's Highway'.

Minimap:
7183ef7513ac2d1ec6cfefc05c47eae6545b175e.jpg


This scenario will introduce for the first time the 101st Airborne in Post Scriptum.

It is available with 2 layers for starters. Offensive Single 01 and AAS 01.
More layers will come in the near future.

cc1764a55d60463c285a3058609eb131e4cae420.jpg


235cefc7869ec37f6d9d2f6a327478a6463118ae.jpg


b3894ffe2240de72f421da865dfd6baf2efa216e.jpg


e53cdbcfef1eac7bb2215e0ea64a5472cd716f4e.jpg


d760b8f99f0b94b09a3c50fee13d0b537b39fa60.jpg




NEW VEHICLES:



Here they are, after teasing you for a few weeks, here are the 2 new vehicles coming to Post Scriptum:

Sdkfz.234 Puma
a87983330f77b006af412518543496f069b3ed06.jpg


M4A3 Sherman 75mm
84529e259392aee5446750f5eda485d78bf44a6e.jpg



BAYONETS:

K98k, G41, M1 Garand, Sten Mk V and Lee Enfield are now equipped with bayonets!

bf58f460562d2769e0d61ea933d2120505b3c89e.jpg

e138da11a5d5fdf111ed712ec7bcec35752f53fc.jpg



BULLET IMPULSE:

We have added a system that gets your character's ragdoll to behave based on where the bullet was coming from.

https://cdn.discordapp.com/attachments/459383617575976981/521726444217565187/Headshot.gif


DAMAGE MODEL 2.0:

In this update, we are adding our Damage Model 2.0, here is a quick guideline of how it works:

Each weapon is given a value of armour that it can penetrate.
Each tank has it's own armour thickness value per polygon.

In the image below, the more white the texture, the thicker. Each polygon is assigned a thickness based on historical data.
c532e098d92de26bae3bdfa7106a0cec5d33cb05.png


When a projectile collides with these polygons, it will then calculate the relative armour thickness, if the penetration value of the shell is higher than the armour thickness, then the projectile passes through the metal, if not, it will bounce off.

If it does penetrate, it will then look for what component is behind.
Each vehicle in Post Scriptum is now fitted with internal components.

Blue = Crewman = % of chance to injure or kill him
Red = Ammo Rack or Fuel tank = % of chance to set the tank on fire and explode
Yellow = Turret ring = % of chance of disabling turret rotation
Pink = Engine = % of chance of disabling the engine/transmission
Green = Tracks = % of chance of disabling the vehicle mobility

Internal components can be repaired with your wrench or at any friendly repair station.

cacd157dbafa3f4dae6bec0227cd140927438852.jpg

4b946e2833a00ec3198439f88d62dfd19b48c344.jpg


As a crew member of the vehicle, we have added UI icons so you are aware of the status of your tank.
Each icons will show white for fully working components, yellow for partially damaged and red for destroyed.

595a8fb37c7dec691e68bf96a61cbc11686d374b.jpg


If you have a good eye, you will also have spotted a little marker on the view cone at the bottom left of the screen, allowing to give a better indication to your teammate while inside the vehicle (clock)

OPTIMIZATION:

Optimization is still an ongoing battle, but we are very happy with the progress made by the team over the past 4 months.

After the holidays, we got back to work and found new ways to get even more frames. Here are a few "technical" images, but they are fairly easy to understand, green is good / red is bad :)

BEFORE:
25e4e2564a69cefb1c92b51010dc8a3bf29a583e.jpg


AFTER:
a1f7526d7477e1ed61edbd572e8f2dc57d72af21.jpg

947e3fbbc898d74120a8c100aff5e09385425659.jpg


This will help the GPU quite a lot since we made similar changes on all our foliage.

We also made a tweak to landscapes, where they will draw a lot less triangles.
These changes were made as a test on Veghel this week.
Same location went from 63fps to 95fps. We don't expect it to be that spectacular on all maps, but recent tests are definitely showing a noticeable improvement!


CONCLUSION:

This is one of our biggest patches to date, we are very proud of the hard work that was put into it over that past month and we are certain you will love it :)

As usual, if you want to get in touch with us and our community, feel free to join our Official Discord at this address discord.gg/postscriptum


WHAT TO EXPECT NEXT?

Very near future:
We are going to monitor Veghel tests closely, to make sure that it is going as smoothly as possible.
Parallel to this, we are finishing our game mode "Armored" and it should come to you shortly after Veghel.
As usual, we will host a closed test for all our Supporter Edition owners before releasing it to public for free.

Near future:
We are also working on an additional map that will release early this year.
A 600m x 2km long map, that will bring an interesting change of pace to the game, ideal to seed a server and change the type of engagement during a round.

The Sandbox game mode is also in the works, we'll try to show you our progress during our next Tea Time.

The SDK is still in limbo, we have no news about its status since last time, we only know that it is on the way... Sorry about that, we'll let you know as soon as we have more news from Epic.

Future:
We are actively working on our next theatre, we will announce it as soon as we are ready to show content for it. But it is going extremely well and we are super excited about it.

Distant future:
We are also in the early stages of an additional couple of theatres!

_________________________

That concludes today's update, we hope you are as excited as we are.
Periscope Games wishes you the best for 2019!

Cheers
 
Se olis tässäkin ilmaisvkonloppu Steamissa, taidanpa ottaa testiin niin näkee konkreettiset erot Hell Let Looseen. :)
 
eipä ollu montaa serveriä, hirveä peli jos haluaa että jotain joskus tapahtuiskin.
 
Ei mikään ihme että HLL:ssä on tällä hetkellä enemmän pelaajia, kun vasta pääsi early accessiin. Katsellaan muutaman kuukauden päästä kumpi kantaa pitemmälle.
 
Ei mikään ihme että HLL:ssä on tällä hetkellä enemmän pelaajia, kun vasta pääsi early accessiin. Katsellaan muutaman kuukauden päästä kumpi kantaa pitemmälle.

Öh.. Ja Post Scriptumilla on ilmaisvkonloppu..
Jos ilmaisvkonloppu vetää vähemmän väkeä kuin early access-julkaisu niin kyllä kai siitä voi tosiaan jotain johtopäätöksiä vetää.. :think:

Itse pääsen huomenna testaamaan PS:n, hyvin avoimin mielin meinasin testailla. :)
 
Öh.. Ja Post Scriptumilla on ilmaisvkonloppu..
Jos ilmaisvkonloppu vetää vähemmän väkeä kuin early access-julkaisu niin kyllä kai siitä voi tosiaan jotain johtopäätöksiä vetää.. :think:

Itse pääsen huomenna testaamaan PS:n, hyvin avoimin mielin meinasin testailla. :)

Onhan tässä ollut parhaillaan viikonloppuna 1800 pelaajaa, joten en ihan kuolleeksi vielä julistaisi. HLL-julkaisu vaan vei ison määrän pelaajia.

Post Scriptum - Steam Charts
 


Taitaa pikkuhiljaa olla jo sellainen että tätä viitsii kokeilla. Tuo 4.21 UE4 päivitys on vissiin parantanut peliä kauttaaltaan mukavasti. Kohta tulee vielä se ranskapäivitys.
 
Mikähän tos training osiossa on kun kaatuu kone? Näyttö menee mustaksi mutta äänet kuuluu taustalla.

Peliservulle kuitenkin menee hyvin.
 
Tulipa vihdoin ja viimein pelattua jokunen matsi.
On muuten mielettömän upeat äänet tässä pelissä. Äänimaisema saa luotua todella vakuuttavan immersion sodasta ja jopa ymmärryksen miten taistelussa oleminen on voinut pelottaa.
Kerrassaan loistava tekele.

Ongelmana tuntuu hieman olevan, että päivällä servereitä on aika vähän ja nekin ovat ranskan-, venäjän- tai saksankielisiä. Heti kun pääsi amerikkalaiselle serverille alkoi hommat luistamaan.
 
Onko kellään tietoa miksi kaikki muut pulttilukkoiset kiväärit ampuvat suhteellisen hitaasti paitsi 10 patruunan lippaalla muutoinkin varustettu Lee Enfield?
 
Oisko kenelläkään tietoa suomalaisista yhteisöistä joiden sekaan pääsisi pelaamaan? Teamejä tarkoitan . Finn let Loose serveri taitaa olla kadonnut
 
Siellä kun start välilehdeltä käyt painamassa PS emojia niin sulle aukeaa tuo Offworld core näkymä. Sieltä löytyy PS, Squad ja BTW keskustelut sekä peliseuranhaku. Hell Let Loose on eniten esillä koska sillä on eniten pelaajia ja sieltä löytyy myös serverit. Toki pelejä ja pelaajia löytyy laidasta laitaan :thumbsup:
ps.png
 
Tuon täytyy olla puhelimen sovelluksella jotenkin rajoittuneempi ,mutta katson uudestaan ja oliko piilossa valikoita ja viimeistään selaimella luulisi toimivan. Kiitos avusta !
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Tämä vielä tänään 7e Steamin syysalesta ja huomenna torstaina klo 20 Finns Let Loosen peli-ilta. Peli sai juuri ison tankkipäivityksen.



Tervetuloa peleille ja Discordiimme!
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Post Scriptum uudelleen brändättynä vuonna 2024, SQUAD44 on sitä samaa scheissea mitä jokaisen henkilökohtaisesta suolesta ulostautuu.

Kokeilin v.2020 ja meni palautukseen 31 minuutin jälkeen (kertoi Steam äsken) tuolloin, nyt paljon päivitettynä ja uudelleen brändättynä annoin toisen mahdollisuuden.

Katselin kymmeniä Squad44 videoita tubesta varmaan 2-3 tuntia, toiminnallisia (fiilistely videoita) sekä paritkin eri tutorialit ja varsinkin viikko sitten julkaistun Blood something julkaisusta kertovia hehkutus videoita, vaikutti asialliselta eli lupasi hyvää, vaikkakin muistissa v.2020 pettymys.

30min omien asetuksien säädön jälkeen totesin että Ok. Hail to the DLSS! Siitä pitäisi HLL:nkin ottaa oppia, peli pyöri OK (RTX4080, 3440x1440, ~EPIC, DLSS:Quality) 100-200fps.

Hiirenkin sain asialliseksi mitä tuohon lyhyeen 30min säätö sessiooni sisältyi, samat startup parametrit kuin mitä käytän HLL, VRAMia kyllä imi, who cares, 16Gb on saatavilla, servulle mentäessä 15Gb tuli käytettyä josta kohta tasaantui ~14+Gb (HLL ottaa 10-12Gb vaikkei ole DLSS saatavilla).

Uudelleen bindaus ei toiminut kunnolla, (asiasta on Steam Squad44 forumilla useakin threadi valmiina viime päiviltä), hiiren sivunappiin en saanut pronea, tarkistin defaultit ja nappi oli bindattu toisaalle defaulttina (2nd button). Valikoista en saanut sitä pois, bindasin sitten secondaryn näppikseni NUM8 nappiin eli totaalisesti käyttämättömään nappiin, silti prone ei toiminut hiiren sivunapilla joka oli siis ainoa toiminto Mouse Button 2:lle.

Sitten parin eri servulle joinimisen jälkeen (piti käydä välissä asennus bisset hakemassa) peliin, spawnasin kaukana olevasta tukikohdasta, juoksentelin kohti eturintamaa ja kuulin että takaa tulee oma ajoneuvo.
Pysähdyin tien sivuun ja katselin FPS:ääni niin yhtä-äkkiä ko. ajoneuvo pompsahti katolleen, siis ilman mitään tapahtumia! Oltiin kummiskin takalinjoilla, ei edes yhtään kiväärin laukausta.

Porukka ulostautui ajoneuvosta, käänsivät sen pyörilleen ja joku huusi: WHAT THE FUCK HIIKERI, WHAT ARE YOU DOING?

Vastasin että: WTF, I'm from you 30-40m, side of the road and just watching you.

Asennus nyt poistettu ja palautus pyyntö laitettu. Samaa paskaa kuin mitä oli Post Scriptum myös neljä (4!) vuotta sittenkin. 4-5 kertaa mitä oli peli tällä kertaa käynnissä, kun palasin työpöydälle (eli peli ei siis kaatunut) niin aina tuli UE-Crash report eli että peli kaatui, lähetin raportin vaikkei siis kaatunut käytön aikana kertaakaan.

Ei kannata sotkeutua ja joutaakin kuolla pois moinen viritelmä. Päivittäneet mappeja eli grafiikat Ok (UE4 + DLSS) , mutta sama surkea toiminnallisuus kuin mitä oli 4 vuotta sittenkin.
Bindaukset ei toimi 100% ja ajoneuvo saattaa lentää kilometrin päähän koska fysiikat kusee. Toki mun tapauksessa en moista lentämistä nähnyt, mutta tuleva ajoneuvo lensi katolleen suoralla tiellä/kadulla ilman mitään syytä. :btooth:

Nyt Steamissa -50% mutta ei todellakaan 28e > 14e arvoinen kyhäelmä. Hyvä yritys eli grafiikat kyllä nice, mutta kun muuten kusee koodi niin ei kiitos. CYA.

Squad44:
Toiminnallisuus: **/*****
Äänet: *****/***** (Dolby Atmos for Headphones TRUE 7.1)
Grafiikat: ***/***** (mielestäni liian sarjakuvamaiset, mutta DLSS extraa +1 tähti)
Online Koodi: ***/*****
Muokattavuus: ****/***** (modattava ja voit tehdä vaikka oman serverin)
TOTAL: 3.4/5

Hell Let Loose:
Toiminnallisuus: ****/*****
Äänet: ***/***** (Dolby Atmos for Headphones TRUE 7.1)
Grafiikat: ****/***** (Esim. HILL400 on aivan mahtava @EPIC asetuksilla)
Online Koodi: **/*****
Muokattavuuus: -/***** (yksikään modi ei ole sallittu eikä yksikään priva serveri)
TOTAL: 2.6/5

Tuolta tämän päiväinen kokemukseni näyttää, mutta niin huono toiminnallisuus vie koko pelin osastolle että EI KIITOS. Steam palautukseen meni, harmi, potentiaalia oli. Joku voi olla eri mieltä, en minä.
Tuskin seuraavankaan 4 vuoden odotukseni jälkeen ko. peli on muuttunut joksikin maagiseksi mestari teokseksi. :mad: R.I.P.

Edit. Tarkennettu tekstiä ja tämän toisen yritykseni tekstiä.
 
Viimeksi muokattu:
Unohtui mainita viestini yhteydessä että kun Squad44 oli asennettu ja heti alussa video asetuksissa muutin reson itselle (3440x1440) + Fullscreen > Apply.

Niin peli muuttui joksikin pienemmäksi ikkunaksi, joku 21:9, ehkä 1720x720 ikkuna Windowsin työpöydällä enkä voinut ikkuna valittuna/aktiivisena enää hiirellä liikkua ikkunan oikeaan reunaan uudestaan Applyä painamaan että olisin saanut pelin koko näytön kokoiseksi, tai muuttaa enää mitään asetuksia koska tuli toi ikkunassa ollut näkymätön seinä vastaan jossain 3/4 ikkunan leveyden jälkeen oikealle liikuttaessa.

Lopulta ainut vaihtoehto oli Ctrl+Alt+Del ja pakkosulkeminen tehtävienhallinnan kautta.

Käynnistin pelin sitten uudelleen ja sitten oli oikein eli Fullscreen + 3440x1440 jotka olin aiemmin valinnut käytettäväksi.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 724
Viestejä
4 494 103
Jäsenet
74 285
Uusin jäsen
ImPetriiZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom