Kiitos Keravalainen otettu meillekin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koitin ainakin viisi kertaa tehdä sopimusta linkin kautta, mutta ei kertaakaan mennyt läpi. Kun tiedot on syötetty ja lähetän lomakkeen, sivu pomppaa alkutekijöihin ja nollaa tiedot jotka kirjoitin. Herjaa myös että "Kaikki tähdellä merkityt kentät on pakollisia" vaikka juuri ne on täytettykin. Vahvistusmaileja tai mitään ei ole tullut. Ei nyt kyllä kovin hyvin taida sivut toimia.
En mäkään osoitteella saanut. Sen jälkeen kun käyttöpaikan laittoi, niin osoite näytti todella hassulta vaikka siitä katu ja numero löytyikin oikein. Oli tyyliin "Meikäläisenkatu 5 ovenpuoli C 55, 0000" Tilausvahvistuksessa sitten oli kyllä ihan oikein tuo osoite ilman mitään "lisämausteita."Kokeilitko laittamalla käyttöpaikan numeron? Ilmeisesti tuolla on helposti ongelmia jos yrittää itse täyttää osoitteen.
Joo, nimenomaan käyttöpaikalla. Kerran koitin myös osoitteella. Pitää vielä tänään koittaa uudestaan.Kokeilitko laittamalla käyttöpaikan numeron? Ilmeisesti tuolla on helposti ongelmia jos yrittää itse täyttää osoitteen.
Vastasivat aspasta, että tilaus on mennyt läpi ja pistivät vahvistusviestin.Juu tarkistin. Pistin nyt asiakaspalveluun kyselyä että menihän tilaus varmasti läpi.
Tämä taisi olla harhaanjohtavaa vai tarjosiko oikeasti 6kk sopparia tuolla hinnalla?Eilen vaidoin Keravan Energian Fiksusähköön ja tänään tekstarilla nykyinen sähköntoimittaja Vattenfall tarjosi määräaikaista kuukausimaksutonta (6kk) 8,89 snt/kWh. Kiitos, mutta ei kiitos, nykyinen on pörssisähkö miksi tarjoatte määristä . Fiksusähkö, pörssisähkö ilman kuukausimaksua vuoden ajan on juuri sitä mitä olen kaipaillut.
Kiitos langan aloittajalle vinkistä.
Varmaankin tarkoitti 24kk sopimusta, josta 6kk ilman kiinteää kuukausimaksua.Tämä taisi olla harhaanjohtavaa vai tarjosiko oikeasti 6kk sopparia tuolla hinnalla?