• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Pomar verkkokauppa talviale

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaba
  • Aloitettu Aloitettu
Oli kyllä kalliita kenkiä. Ihme, että tollanen yritys ei ole mennyt konkurssiin.
 
Seitsemäs talvi menossa pomarin täysnahkanilkkurilla, mitkä tuli aikanaan cittarin kenkäpoistoista. Saisi pestä ja rasvata taas. Lempikenkäni ja sopii monipuolisesti toimistoarkeen ja vapaa-ajalle. Eikä tarvi jalat märkinä kulkea vieläkään. Miinusta kun eivät myyneet uusia pohjallisia kun kysyin.
 
Ale on parempi kuin black fridayna, jolloin ostin Rautu-nilkkurit. Laadukkaat ovat. Hyvin olis silti voinu säästää kympin ja ulkoilla paljain jaloin tällä välin.

EDIT: katsoin väärin ja onkin sama hinta
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos, Blackfriday alennuksissa pääsi koot loppumaan osassa malleissa. Nyt saa korvattua juurikin viisi talvea palvelleet aiemmat Pomar nilkkurit.
 
Mulla on n. 20v ikäiset Pomarfinit vieläkin käytössä. Nuo on koville pakkaskeleille eli ei päivittäisessä käytössä sentään.
 
Tuli kans BF alesta poistettua kengät aiemmin. Ei halvimmasta päästä, mut täytyy sanoa et parhaimmasta päästä olevat kengät mitkä itselläni koskaan ollut. Itsellä todella haastava jalka, isohko (47) ja täysin lättäjalka. Yleensä aina tällaiset kengät puristaa jostain pahasti. Nämä teki sitä myös alkuun, mut nyt muutaman viikon käytön jälkeen istuu kuin nakutettu jalkaan. Kengät pitää myös hyvin vettä, ovat lämpimät ja pohja pitää kohtuullisesti myös liukkaalla. Kaikkinensa 9/10 kenkä.

Kenkä siis Lukki.
 
Meni hieman maku black fridaynä maku näiden jatkuviin kampanjoihin. Tilattiin kahdet kengät, mutta heti saapumisen jälkeen toisen parin hintaa laskettiin kesken BF alen 25 eurolla.

Kysyin kohteliaasti suostuvatko hyvittämään laskulle. Eivät kuulemma suostu vaikka kengät käyttämättömät, koska ei olisi reilua muille ostajille ja eivät hyvittele eri kampanjoiden alehintoja (sama BF kampanja). He eivät nähneet mitään ongelmaa tilata uudet kengät alemmalla hinnalla ja palauttaa edelliset. Omaan ajatukseen aivan idioottimaista tuhlausta ja onko näiden suosio täysin agressiiviseen somemarkkinointiin perustuvaa. Kengät lähti takaisin.

Kengät itsessään ihan ok, mutta ovh hintaa en maksaisi.
 
He eivät nähneet mitään ongelmaa tilata uudet kengät alemmalla hinnalla ja palauttaa edelliset. Omaan ajatukseen aivan idioottimaista tuhlausta

Näin toimii moni yritys. Pysyy kirjanpito ja muut asiat hallinnassa.

Eikä se nyt niiiiin iso ongelma olekaan. Paketteja, kun lähtee kymmeniä tuhansia päivittäin niin ei se sun yksi kenkälaatikko siellä kovin paljon tunnu.
 
Vihdoin saan kunnon talvikengät. Tilatut Lukki-malliset nilkkurit näyttävät omaan silmääni myös tyylikkäiltä. Plussaa ilmaiselle kotiinkuljetukselle. Kiitos postaajalle tästä tarjouksesta!
 
Meni hieman maku black fridaynä maku näiden jatkuviin kampanjoihin. Tilattiin kahdet kengät, mutta heti saapumisen jälkeen toisen parin hintaa laskettiin kesken BF alen 25 eurolla.

Kysyin kohteliaasti suostuvatko hyvittämään laskulle. Eivät kuulemma suostu vaikka kengät käyttämättömät, koska ei olisi reilua muille ostajille ja eivät hyvittele eri kampanjoiden alehintoja (sama BF kampanja). He eivät nähneet mitään ongelmaa tilata uudet kengät alemmalla hinnalla ja palauttaa edelliset. Omaan ajatukseen aivan idioottimaista tuhlausta ja onko näiden suosio täysin agressiiviseen somemarkkinointiin perustuvaa. Kengät lähti takaisin.

Kengät itsessään ihan ok, mutta ovh hintaa en maksaisi.
eikös tuossa ole kuluttajasuoja jos 2viikon sisään ostosta muuttuu hinnat niin siitä pitäis saada hyvitys tai sitten palauttaa tuote/tuotteet ja rahat takas..
 
eikös tuossa ole kuluttajasuoja jos 2viikon sisään ostosta muuttuu hinnat niin siitä pitäis saada hyvitys tai sitten palauttaa tuote/tuotteet ja rahat takas..
Tuo hyvitys on ihan vapaaehtoinen tapa myyjältä. Myyntikuntoisen, ehjän tuotteen voi toki ehtojen mukaisesti palauttaa, kannattaa huomioida, että se ei ole välttämättä ilmaista, viallisen voi tietysti vaihdattaa virheettömään. Palautusten suhteen ilmoitus on pakollinen järjestään.
 
Tuo hyvitys on ihan vapaaehtoinen tapa myyjältä. Myyntikuntoisen, ehjän tuotteen voi toki ehtojen mukaisesti palauttaa, kannattaa huomioida, että se ei ole välttämättä ilmaista, viallisen voi tietysti vaihdattaa virheettömään. Palautusten suhteen ilmoitus on pakollinen järjestään.
ratkaiseva tekijä toki on hintatakuu, eli jos esim tuote on tulossa kk sisään tarjoukseen, sen voi saada tarjoushinnalla etukäteen, vastakohtana taasen että jo ostettu tuote täydellä hinnalla ja seuraavana päivänä tarjouksessa niin jos yrityksellä on hintatakuu, silloin pitäisi saada erotus, tai yritys ei toimi hyvien markkinointisäädösten mukaisesti jossa on kuluttajasuoja mukana. esim gigantilla on hyvä ja toimiva tuo että jos ostaa tänään täydellä hinnalla ja huomenna tarjouksessa niin silloin gigantti kyllä hyvittää erotuksen jollakin tapaa.
 
Niin, edelleen, tuo hintatakuu on myyjän tarjoama vapaaehtoinen palvelu, ei mikään kuluttajan automaattinen etu. Monen yllätykseksi maksuton asiakaspalautus ei sekään ole kiveen hakattu.
 
eikös tuossa ole kuluttajasuoja jos 2viikon sisään ostosta muuttuu hinnat niin siitä pitäis saada hyvitys tai sitten palauttaa tuote/tuotteet ja rahat takas..
Puoliso sovitti saapuneita kenkiä ja totesi ne sellaiseksi mitä halusi. Tilattiin samantien tismalleen samat kengät 25€ halvemmalla ja laitettiin edelliset paluupostina. Taisi mennä tilauksesta 3 päivää niin Posti kiikutti kotio uuden parin. Pomar sitten perui ensimmäisen tilauksen Klarnan laskun. Sinällään ihan simppeliä, mutta aivan tarpeetonta.

Kahjo täällä heittikin, että Pomar lähettäisi kymmeniä tuhansia paketteja päivittäin. Ei todellakaan lähetä liikevaihdon perusteella. Ulkomaalaiset yli 50 miljoonan euron liikevaihtoja tekevätkin nettikaupatkin hyvittelevät ihan sujuvasti hintaerotuksia, koska tajuavat miten tärkeää on pitää asiakas tyytyväisenä. Tässä tapauksessa Pomar ensin väittää etteivät hyvittele saman tarjouskampanjan hintaerotuksia , mutta vaikka kommentoi hintaerotuksen olleen samassa tarjouskampanjassa niin silti eivät hyvittele, koska epäreilua muille ostajille. Todellisuudessa tuo hintaerotuskin oli aivan merkityksetön summa itselleni, mutta oli hyvä koe testata se todellinen asiakaspalvelun taso. Tietää jo varautua jos laadun suhteen tulee reklamaatiotarvetta niin millaista se palaute voi olla. Puhtaasti tästä syystä jätin omat kengät ostamatta vaikka olisikin saanut vähän halvemmalla uudelleen tilaamalla. Muutoinkin vastaavia Portugalissa valmistettuja kenkiä saa 30-50% halvemmalla jos käy vaikka selaamassa Zalandoa tai muuta isoa nettikauppaa.

30 pvä alimman hintailmoituksen suhteen taitavat mennä myös laittomuuden puolelle näissä jatkuvasti alenevien hintojen kampanjoissa. Ihan sama ovh hinta oli jatkuvasti alimpana hintana, vaikka noidenkin kenkien hinnat laski pari kertaa viikon aikana.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
275 534
Viestejä
4 746 748
Jäsenet
77 329
Uusin jäsen
tsidan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom