• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Poliittiset ja yhteiskunnalliset meemit

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 734
Pöyristyttävää! 98% heteromiehistä tykkäävät naisista, eihän tämä näin voi jatkua!
Mä en tiedä sun engallinkielen taidoista, mutta mä väittäisin että meemin ilmaisu "beacause of hatred" ei tarkoita samaa kuin että "tykkää naisista"
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 752
Mä en tiedä sun engallinkielen taidoista, mutta mä väittäisin että meemin ilmaisu "beacause of hatred" ei tarkoita samaa kuin että "tykkää naisista"
No nythän lohkasit! Mä taas väittäisin, että vaikka kuinka joku meemi sanoo "because of hatred", niin viha transnaisia kohtaan ei ole se syy, miksi heteromiehet eivät ole halukkaita deittailemaan transnaisia. Tai jos asia tosiaan on noin kuin meemissä, niin kuulun näköjään aika pieneen vähemmistöön.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
8 918
No nythän lohkasit! Mä taas väittäisin, että vaikka kuinka joku meemi sanoo "because of hatred", niin viha transnaisia kohtaan ei ole se syy, miksi heteromiehet eivät ole halukkaita deittailemaan transnaisia. Tai jos asia tosiaan on noin kuin meemissä, niin kuulun näköjään aika pieneen vähemmistöön.
Eiköhän syynä ole sama kuin miksi naiset eivät tapaile lyhyitä taikka miehet lihavia eli henkilökohtaiset mieltymykset. Osa ei tapaile niitä joilla on lapsia, ei se kuitenkaan ole lapsivihaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 752
Eiköhän syynä ole sama kuin miksi naiset eivät tapaile lyhyitä taikka miehet lihavia eli henkilökohtaiset mieltymykset. Osa ei tapaile niitä joilla on lapsia, ei se kuitenkaan ole lapsivihaa.
Juurikin näin. Heteromiehet haluavat, että kumppaninsa on nainen pimpsalla ja luonnollisilla rinnoilla, eivätkä järin innostu kikkelistä ja kumipalloista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 799
Vaihtelua vaalikiimaan.
Jälkimmäinen vain tekstiä mutta todella hyvin kirjoitettu enkä keksi parempaakaan paikkaa moiselle.

Six_signs_you'll_be_a_billionaire.jpg


Biden_rallies_weren't_bigger.png
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
222
Toivottavasti tulis Kokoomus, SDP ja Persu hallitus. Ihan vaan että näkis noi kaksi enemmän tappelemassa.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
4 816
Ylen sivuilla oli juuri nyt tämä mainio kuva. Jokainen voi mielessään keksiä puhekupliin sisältöä.

Pääasia on , että Petterillä on hauskaa :)


kivaa.jpg


Kas tämähän oli tuolla jo.....no antaa olla toistamiseen

TAISTELEVAT KOPPELOT:

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
949
Tässä taas nähdään, että melkoista kusetusta koko vihreä puolue. Vihreät voisi paukutella henkseleitään, että "katsokaa kun me ollaan hyviä. Ei olla vain hiilineutraaleita vaan hiilinielu. Katsokaa kaikki, me olemme parhaita!! Paras vihreä puolue koko maailmassa!"
Mutta ei, sen sijaan he yrittävät kaikin tavoin keksiä valheita että Suomi on niin likainen ja saastuttava, huonoin maa maailmassa, joka ei pidä huolta edes omista metsistään. Mikä inttämisen aihe tuo nyt on, että meillä on paljon metsiä.

Vihreät: Meillä on paskat housuissa!
Persut: Häh? Eikä ole.
Vihreät: On on, isot ripulipaskat, valuu lahkeessa asti.
Persut: Eikä ole mitään paskaa missään, puhtaat housut, katso itse, tässä on NASA:n tekemä tutkimus kalsarien puhtaudesta.
Vihreät: On paskat housuissa, onpas, onpas, isot paskat, oon likainen paskahousu, kenelläkään ei ole isompia paskoja housussa kuin minulla!


1680009892924.png
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 445
Viestejä
4 162 092
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom