Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Mä en tiedä sun engallinkielen taidoista, mutta mä väittäisin että meemin ilmaisu "beacause of hatred" ei tarkoita samaa kuin että "tykkää naisista"Pöyristyttävää! 98% heteromiehistä tykkäävät naisista, eihän tämä näin voi jatkua!
No nythän lohkasit! Mä taas väittäisin, että vaikka kuinka joku meemi sanoo "because of hatred", niin viha transnaisia kohtaan ei ole se syy, miksi heteromiehet eivät ole halukkaita deittailemaan transnaisia. Tai jos asia tosiaan on noin kuin meemissä, niin kuulun näköjään aika pieneen vähemmistöön.Mä en tiedä sun engallinkielen taidoista, mutta mä väittäisin että meemin ilmaisu "beacause of hatred" ei tarkoita samaa kuin että "tykkää naisista"
Eiköhän syynä ole sama kuin miksi naiset eivät tapaile lyhyitä taikka miehet lihavia eli henkilökohtaiset mieltymykset. Osa ei tapaile niitä joilla on lapsia, ei se kuitenkaan ole lapsivihaa.No nythän lohkasit! Mä taas väittäisin, että vaikka kuinka joku meemi sanoo "because of hatred", niin viha transnaisia kohtaan ei ole se syy, miksi heteromiehet eivät ole halukkaita deittailemaan transnaisia. Tai jos asia tosiaan on noin kuin meemissä, niin kuulun näköjään aika pieneen vähemmistöön.
Juurikin näin. Heteromiehet haluavat, että kumppaninsa on nainen pimpsalla ja luonnollisilla rinnoilla, eivätkä järin innostu kikkelistä ja kumipalloista.Eiköhän syynä ole sama kuin miksi naiset eivät tapaile lyhyitä taikka miehet lihavia eli henkilökohtaiset mieltymykset. Osa ei tapaile niitä joilla on lapsia, ei se kuitenkaan ole lapsivihaa.
On pakko laittaa tämä, kun Orpon ilme on vain niin "priceless".
There's nothing better than a good catfight.On pakko laittaa tämä, kun Orpon ilme on vain niin "priceless".