- Liittynyt
- 17.06.2018
- Viestejä
- 13 267
En ole pelannut Veilguardia, niin en osaa sanoa. Onko siinä riittävästi minun käyttööni? Lisäominaisuudet, joita en käytä, eivät haittaa. Saako sillä tehtyä hyvän miespuolisen velhon? Munakumpua en tarvitse.No EA n hyvesingaloinnista oli ihan kyse, kun ko arvet oli pakko nostaa/mainostaa esiin ihan erikseen, ettei jää keneltäkään huomaamtta.
Eli Veilguardin editori oli myös sinun mielestä huono?
BG3 on parempi kuin valmishahmot, vaikka siinäkin puutteensa. Mitä mieltä olet sen editorista?