• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Poliitiikkojen sloganeja ~ epäselviä vastauksia.

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 900
Tuleekos teillä mieleen jotain vastauksia joissa on paljon asiaa, mutta yhtään mihinkään ei ole todellisuudessa edes oikeasti vastattu?

"En ole niin sanonut ja jos kuitenkin olen, en ole sillä tarkoittanut sitä mitä nyt oletetaan. On erittäin hyvä puhua kuitenkaan olla sanomatta yhtään mitään. "
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Timo Soinin suusta on tullut paljon noita epämääräisiä "sutkautuksia".


 

Timo 2

Premium-jäsen
Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 064
Krista Kiuru

Ja ensiviikolla on tietenkin uusi viikko, viikko se on ensiviikollakin ja otan tämän asian ensivikolla myös uudelleen esiin.




Tältä osin olemme saapuneet tilanteeseen, missä miltään osin harkitaan toimenpiteitä joiltain osin. Siltä osin myöhemmin osaamme sanoa pohditaanko rajotuksia näiltä osin.

Tämä ilmeisesti koottu kiurun erilaisista sanomisista eikä ole suora sitaatti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 075
Tällä ketjulla olisi mahdollisuuksia päätyä todelliseksi helmeksi, mutta oletettavasti tämä tulee muotoutumaan likasangoksi jossa porukka etsii niiden puolueiden edustajien sanomisia jota eivät itse kannata ja ei millään ymmärrä jos oman joukkueen edustajien sanomia kommentoidaan myös.

Peräänkuulutan itseironiaa että naureskellaan poliitikkojen sanomisille yleisesti, myös "omien" ;)

Editoin tähän kohtaan jos tulee vastaan jonkun itse kannattamani poliitikon tyhmä vastaus, katsotaan jos sellaisia on olemassa ensinnäkään :D
 
Liittynyt
25.09.2021
Viestejä
307
Tapani Tölli
"Siitä on lähdettävä, että tähän on tultu"

Mauri Pekkarinen
"Joudun olemaan joka päivä eri mieltä itseni kanssa"

Paavo Väyrynen
"Kerran olen ollut väärässä, mutta myöhemmin huomasin erehtyneeni"

Anneli Jäätteenmäki
"Puhun niin totta kuin osaan"

Sirpa Pietikäinen
"Selvin päin en olisi humalassa auton rattiin lähtenyt"
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Itse olen aina arvostanut suoraa kieltäytymistä kommentoimasta, lievää ylimielisyyttä ja piikikkyyttä. Suosikkejani on mm. Holkerin "Minä juon nyt kahvia". Voiko selkeämmin ympärillä pörrääville toimittajille tehdä selväksi, ettei heillä ole mitään lähtökohtaista oikeutta kommenttiin aina niin halutessaan?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 640
Viestejä
4 197 248
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom