Pöytäratkaisu Alle 25m2 asuntoon kolmelle?

Liittynyt
12.02.2023
Viestejä
16
Ei tunnu löytyvän pöytää, johon mahtuu kolme henkilöä ja kestää perseen kulutusta 7.5h. Taitaa pienet asunnot suunniteltu vain teinien yhden illan juttuja varten, kun pohjaratkasu olematon.
Olen katsonut monia pöytäratkaisuja, ei mitää järkeä "puukalusteissa" tai monessa ratkaisussa. Suositelkaa pöytä ratkaisuja, mihin päätyisitte ahtaassa nurkkauksessa?

Ainoa ns "lähin ratkaisu ongelmaani" olisi tämän tyyppinen pöytä ja markuksen työtuoli keskelle ilman käsinojia.
Minä etsin sisustusratkaisuja usein kavereille ym. On vaikea tilanne ettiä ratkaisua, kun tilaa on vain nurkkauksen verran.

Ei baaripöytä mikää ratkaisu ole.

1676430828994.png
1676430967434.png


Toinen vaihtoehto olisi seinään kiinnitettevä klaffipöytä, mutta ei ihmiset halua että poraan niiden seiniä.

1676434059053.png


Tää vaikuttaa fiksuimmalta pöydältä tähän asti. Tuolit ja keskitaso surkeita, mutta kokoluokka alkaa olemaan oikea.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.02.2023
Viestejä
16
Mitä käyttöä 7.5h päivässä ? Onko vaihto pöytä joka levitetään isommaksi kun käytössä?
Moni toveri tahtoo pöydän, jossa tarvittaessa "hengailla 7.5h etätyössä tai itseopiskelua varten tai oleskelua varten", otetaan huomioon että kotona pitäisi viihtyä ja olla. En ole löytänyt pöytää, joka levitetää ilman vaivaa.
 
Liittynyt
12.02.2023
Viestejä
16
Tuo on helppo levittää ja kasata, löytyy pari eri variaatiota ikeasta
Hirveä hinta pöydästä.

1676436998117.png


Tuommoisena taittopöytänä menisi vielä ilman tuota verhoilua ja lisä-osaketta.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 528
Aika vähän on tullut infoa kaikista käyttötarkoituksista, joten vaikea ehdottaa mitään. Parhaan saa kun suunnittelee ja tekee itse vaikka vanerista ja siihen oman maun mukainen kuulto pintaan.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
101
Ikean stensele on ihan ok pienen tilan pöytä. Itsellä neliön mallinen baaripöytäversio. Kai siinä just kolme mahtuu rupattelemaan ja vaikka syömään. Olen sitä pitänyt läppäripisteenä, silloin ei siihen kyllä mahdu olemaan muita. Pidemmän session jälkeen kyynärpäät ei mulla tykkää pöydän laminaattipinnasta. Torista voi yrittää bongata, jos ovh tuntuu kohtuuttomalta.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 751
200 pöydästä ei ole vielä mitään, eikä sillä edes kovin hääviä saa. Kun budjettia ei selvästikään ole, kannattaa tutkailla suoraan käytettyjen markkinaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
326
Ei tunnu löytyvän pöytää, johon mahtuu kolme henkilöä ja kestää perseen kulutusta 7.5h. Taitaa pienet asunnot suunniteltu vain teinien yhden illan juttuja varten, kun pohjaratkasu olematon.
Olen katsonut monia pöytäratkaisuja, ei mitää järkeä "puukalusteissa" tai monessa ratkaisussa. Suositelkaa pöytä ratkaisuja, mihin päätyisitte ahtaassa nurkkauksessa?
Parista suunnasta kasaan taittuva?

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 339
Viestejä
4 157 765
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom