Pöytäradio keittiöön/olohuoneeseen

Liittynyt
15.04.2023
Viestejä
64
Keittiöön olisi tarkoitus ostaa laadukkaampi radio entisen halpismallin tilalle. Hintaluokka 100-300€, muita vaatimuksia ei juuri ole.

Tivoli Audio on ymmärtääkseni laadukas merkki, ostanko jonkun niiden malleista vai jonkun muun?

Katselin myös näitä malleja:

 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
3 105
Keittiöön olisi tarkoitus ostaa laadukkaampi radio entisen halpismallin tilalle. Hintaluokka 100-300€, muita vaatimuksia ei juuri ole.

Tivoli Audio on ymmärtääkseni laadukas merkki, ostanko jonkun niiden malleista vai jonkun muun?

Katselin myös näitä malleja:

Itse ottaisin Sangean wr-15/bt mallin, jo ulkonäön ja ominaisuuksien vuoksi. Ääni jopa uskomattoman hyvä ja erittäin tarkka/hyvä viritin.
 
Liittynyt
15.04.2023
Viestejä
64
Itse ottaisin Sangean wr-15/bt mallin, jo ulkonäön ja ominaisuuksien vuoksi. Ääni jopa uskomattoman hyvä ja erittäin tarkka/hyvä viritin.
Sulla omakohtaista kokemusta ko. radiosta?
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
3 105
Sulla omakohtaista kokemusta ko. radiosta?
Sen mitä broidin luona räpläillyt. Soundi hyvä, kanavat pysyy kohdillaan/ei vaeltele. Helppo/sujuva käyttää. Saa liitetty antenniverkkoon (jos haluaa). 11 versiota on kehuttu myös.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
456
Tätä isompaa JBL:ää joskus katellut mökkiradioksi: https://fi.jbl.com/dab-radio/TUNER+XL-.html

En oo vielä päässyt missään kuuntelemaan, että onko tuossa miten käsitelty ääni. Ainakin niissä boombokseissa on melkoiset korostukset, tosin jos hyvin hiljaa vaan taustamusaa soittelee, niin tuskinpa siitä haittaakaan on. Vakavamieliset musiikinkuuntelut sitten ihan eri laitteilla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
465
Itse hankin powerista tällaisen.


Hintaisekseen erinomainen laite ja ihan hyvä ääni. Pesee jbl flipit mennen tullen. Lisää rahaa laittamalla saa varmasti parempaakin, mutta satasen budjettiin soiva peli ja itse tykkään vähän retrohtavasta ulkonäöstä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
907
Mulla on tuo Stream 94 joka on kyllä erinomainen laite, muttei taida mennä budjettiin ainakaan suomesta ostettuna. FM- radio on käytettävyydeltä ja äänenlaadullisesti kyllä aika kökkö, kun on tottunut nettiradioon. Streamista löytyy hätätapauksiin FM-radiokin. Ainoa miinus laitteessa on että akku-/patterikäyttö on tehty tarpeettoman vaikeaksi ja kalliiksi. Itse olen miettinyt jonkun DIY-ratkaisun rakentamista jos on tarvetta siirrellä radiota vaikka terassille. Ulkomailta noita irtoaa välillä hieman reilulla 200 eurolla.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
906
Jos haluaa tilaa säästää, niin tuossa melkoinen ihme pieneksi radioksi. Akkukäyttöisenä näppärä ottaa tarvittaessa mukaan terassillekkin.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 678
Viestejä
4 318 523
Jäsenet
72 090
Uusin jäsen
EL-Dorado

Hinta.fi

Ylös Bottom