• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Pörssisähkösopimus 1v ei kk-maksua, Keravan Energia, marginaali 0,59 snt/kWh

Liittynyt
21.07.2021
Viestejä
202
Hyvät sivut.

Yritetty vahvistaa sopimusta ja 2min jälkeen "tietoja ei voi vahvistaa"

Kirjaudu ulos ja kirjaudu sisään verkkopankki tunnuksilla "kirjautuminen epäonnistui".

Vakuuttaa kyllä tämä yhtiö
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
153
Koitin ainakin viisi kertaa tehdä sopimusta linkin kautta, mutta ei kertaakaan mennyt läpi. Kun tiedot on syötetty ja lähetän lomakkeen, sivu pomppaa alkutekijöihin ja nollaa tiedot jotka kirjoitin. Herjaa myös että "Kaikki tähdellä merkityt kentät on pakollisia" vaikka juuri ne on täytettykin. Vahvistusmaileja tai mitään ei ole tullut. Ei nyt kyllä kovin hyvin taida sivut toimia.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 259
Koitin ainakin viisi kertaa tehdä sopimusta linkin kautta, mutta ei kertaakaan mennyt läpi. Kun tiedot on syötetty ja lähetän lomakkeen, sivu pomppaa alkutekijöihin ja nollaa tiedot jotka kirjoitin. Herjaa myös että "Kaikki tähdellä merkityt kentät on pakollisia" vaikka juuri ne on täytettykin. Vahvistusmaileja tai mitään ei ole tullut. Ei nyt kyllä kovin hyvin taida sivut toimia.
Kokeilitko laittamalla käyttöpaikan numeron? Ilmeisesti tuolla on helposti ongelmia jos yrittää itse täyttää osoitteen.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
543
Kokeilitko laittamalla käyttöpaikan numeron? Ilmeisesti tuolla on helposti ongelmia jos yrittää itse täyttää osoitteen.
En mäkään osoitteella saanut. Sen jälkeen kun käyttöpaikan laittoi, niin osoite näytti todella hassulta vaikka siitä katu ja numero löytyikin oikein. Oli tyyliin "Meikäläisenkatu 5 ovenpuoli C 55, 0000" Tilausvahvistuksessa sitten oli kyllä ihan oikein tuo osoite ilman mitään "lisämausteita."
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
153
Kokeilitko laittamalla käyttöpaikan numeron? Ilmeisesti tuolla on helposti ongelmia jos yrittää itse täyttää osoitteen.
Joo, nimenomaan käyttöpaikalla. Kerran koitin myös osoitteella. Pitää vielä tänään koittaa uudestaan.

EDIT: kännykällä testasin viedä tilauksen läpi ja sehän meni kerralla :)
Olisikohan adblock selaimessa tai joku muu lisäosa estänyt sitten toimimasta kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
207
Eilen vaidoin Keravan Energian Fiksusähköön ja tänään tekstarilla nykyinen sähköntoimittaja Vattenfall tarjosi määräaikaista kuukausimaksutonta (6kk) 8,89 snt/kWh. Kiitos, mutta ei kiitos, nykyinen on pörssisähkö miksi tarjoatte määristä o_O. Fiksusähkö, pörssisähkö ilman kuukausimaksua vuoden ajan on juuri sitä mitä olen kaipaillut.
Kiitos langan aloittajalle vinkistä. :kippis:
Tämä taisi olla harhaanjohtavaa vai tarjosiko oikeasti 6kk sopparia tuolla hinnalla?

Itse tein samat ja Vattenfall tarjosi 24kk sopparia, mutta ensimmäiset 6kk olisi kuukausimaksuttomia.
Kun kyselin tuota 6kk sopparia tuolla hinnalla niin ei kuulu valikoimaan.

Tämä muillekin tarkennuksena.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 904
Viestejä
4 321 425
Jäsenet
72 129
Uusin jäsen
niskatsu

Hinta.fi

Ylös Bottom