• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Plex Pass Lifetime 89,99€ (-25%)

Tuote: Plex Pass Lifetime
Tarjoushinta: 89.99€
Normaalihinta: 119,99€
Kauppa: Plex
Voimassa: 3.12.2024
Linkki: Plex Pass

Kommentti tarjouksesta:
Lisää ominaisuuksia Plex käyttäjille, jos kokee rahan arvoiseksi.
Koodi FANSFIRST25 jos linkki ei jostain syystä sitä syötä

Ainiin tämähän mun piti viimein ostaa, kiitoksia muistutuksesta

Ehkä muille itsestäänselvyys, mutta mikä tämä on?

Ja niille jotka eivät tiedä tarvitsevatko tätä, ette todennäköisesti tarvitse. Ja Plexiä voi myös käyttää ilman tätä.

Itselle tärkeimpinä ominaisuuksina mm. HW transcoding, HDR tone mapping, downloads ja skip intro / credits.

Itse käyttänyt jo muutaman vuoden musan stiimaamailuun plexampin kautta ja luopunut tämän takia kk maksullisista streami palveluista.

• Tykkää
Reactions: lko
Saikos tällä streamattua myös mobiililaitteille ilman rajoituksia, vai muistelenko väärin.

Ja niille jotka eivät tiedä tarvitsevatko tätä, ette todennäköisesti tarvitse. Ja Plexiä voi myös käyttää ilman tätä.

Itselle tärkeimpinä ominaisuuksina mm. HW transcoding, HDR tone mapping, downloads ja skip intro / credits.
mihinkä itse niinkuin käytät tätä? monesti tullut tämä sovellus vastaan ja miettinyt mihin porukka tätä oikeasti käyttää

Jos plex on asennettuna ulkopuolisen palveluntarjoajan palvelimelle (sovellus kirjastosta asennettu) niin saako tällä rautatason koodauksen päälle palvelimella? Epäilen että ei koska jaettu palvelu, mutten tiedä.

Jellyfin olisi -100% ja hiukan parempi
Tuosta voipi olla muutakin mieltä. Pyörittelen molempia ja nopeasti Plexissä parempia ominaisuuksia tulee mieleen UI/UX, natiivi client appi käytännössä kaikkiin laitteisiin, intro/credit skip ja verrattain helppo perehdytys kirjastoa muille jaettaessa. Jellyfinin paremmat ominaisuudet taasen lähinnä ilmaisuus ja avoin lähdekoodi.

Joo toi Pass aika ehdoton transcodauksen takia. Introjen ohitus kans. Harmi vaan, kun elokuvakirjastossa paljon x265 koodauksella ja täytyy transkoodata 264:si, vissiin lisenssisyistä? Asustorin NAS pyörii celeronilla(linux) ja jokunen kerta tökkinyt. Liekkö teki jotain taustalla?

Tuosta voipi olla muutakin mieltä. Pyörittelen molempia ja nopeasti Plexissä parempia ominaisuuksia tulee mieleen UI/UX, natiivi client appi käytännössä kaikkiin laitteisiin, intro/credit skip ja verrattain helppo perehdytys kirjastoa muille jaettaessa. Jellyfinin paremmat ominaisuudet taasen lähinnä ilmaisuus ja avoin lähdekoodi.
Mulla on kans vähän vaihtelevasti toiminut jompi kumpi – yleensä jos ei toimi toisessa niin pelittää oikein nätisti toisessa. Siksi molemmat käytössä mutta varmaan 90 % ajasta käytän itse Plexiä. Toistaiseksi Plexin UI/UX lyö Jellyfinin 100-0, mutta eiköhän ne jossain vaiheessa ota kiinni.

Jellyfinin yksi tärkeä ominaisuus on yksityisyys. Kaikki ei välttämättä tykkää siitä, että Plex saa tiedon katsotuista ohjelmista, tiedostoista, käyttäjätiedot, IP osoitteet, laskutustiedot jne

Jellyfinin yksi tärkeä ominaisuus on yksityisyys. Kaikki ei välttämättä tykkää siitä, että Plex saa tiedon katsotuista ohjelmista, tiedostoista, käyttäjätiedot, IP osoitteet, laskutustiedot jne
Ajatuksissani sisällytin self hosted aspektin sinne avoimen lähdekoodin alle, mutta olisi tosiaan pitänyt se erikseen mainita. Olen silti sitä mieltä että Plex on parempi valinta valtaosalle ihmisistä, olettaen että maksullisuus ei ole kynnyskysymys.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 295
Jäsenet
74 783
Uusin jäsen
subs

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom