• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Pelit PlayStation Plus Premium

Ihan hyvä tarjos kyllä, jos on tarvetta Premiumille=pelidemoille ja jollekin muille lisäpeleille. Onko noista jotakin listaa jossain?

Itse olen vannoutunut essential käyttäjä ollut, mutta sekin on saanut mennä nyt tauolle jatkuvasti huonontuvien kuukauden pelien vuoksi. Essentialin normaalihinta siis tuo 72€ ja tarjouksessa sitten ~60e/vuosi
1771917512875.png

Oletan, että jäsenyyttä voi lisätä jo olemassa olevan päälle ja se ketjuttuu automaattisesti? Miten käy jos aiempi tilaus on halvempaa mallia?

Oletan, että jäsenyyttä voi lisätä jo olemassa olevan päälle ja se ketjuttuu automaattisesti? Miten käy jos aiempi tilaus on halvempaa mallia?
Oletko tosissasi? Eihän näitä saa koskaan jos jo olemassaoleva tilaus. Poislukien jos korotat tasoa, saat olemassaolevan tilauksen ajaksi vain senkin.

Tietysti tulee parempi alennus kun vasta ostin vuoden lisää, tosin sain kyllä -25% tarjouksen kun tuota uusin pari viikkoa sitten että ei onneksi ole kuin reilu kymppi eroa

Oi niitä aikoja kun pystyi Anttilan/kodin1 alekoodeilla kikkailemaan että sai vuoden jollain 20-25€ tai ostettua 150€ lompakon täytön jollain 80€ kun koodit toimi vaikka ei pitänyt

Ihan hyvä tarjos kyllä, jos on tarvetta Premiumille=pelidemoille ja jollekin muille lisäpeleille. Onko noista jotakin listaa jossain?

Itse olen vannoutunut essential käyttäjä ollut, mutta sekin on saanut mennä nyt tauolle jatkuvasti huonontuvien kuukauden pelien vuoksi. Essentialin normaalihinta siis tuo 72€ ja tarjouksessa sitten ~60e/vuosi
1771917512875.png

Mukava että noissa Plus-tileissä on nykyään kolme eri tasoa, niin saa tuhlattua aikaa selvittelyyn mikä olisi riittävä meidän perheelle.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 166
Jäsenet
81 943
Uusin jäsen
nikok3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom