Peli kaiketi sijoittuu jonnekkin maailmaan mihin jumalat joutuvat kuollessaan.Ok, aika erikoista jos laittavat eri mytologioiden hahmoja tohon.
Siinä kaiketi syy.
Pääseeköhän antamaan Zeukselle turpaan uudestaan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peli kaiketi sijoittuu jonnekkin maailmaan mihin jumalat joutuvat kuollessaan.Ok, aika erikoista jos laittavat eri mytologioiden hahmoja tohon.

Joo kyllä minäkin olisin ne pelannut jos näin olisi ollut että sarjaa ei olisi uudistettu. Mutta pakko myöntää että se "vanha" Kreikka-Kratos alkoi jo olemaan vähän väsähtänyt kolmosen jälkeen. Pikkuisen semmoista same-old-same-old turruttavaa.Ok, aika erikoista jos laittavat eri mytologioiden hahmoja tohon.
Ei mua haittaisi tippaakaan, jos vaikka ne kaksi edellistäkin God of Waria olisivat olleet vaan sitä samaa, mitä Kreikan saagakin oli. God of Warit itse miellän enemmän sellaisiksi toiminnantäytteisiksi, väkivaltaisiksi verimässäilyksi eeppisillä pomotaisteluilla.
Nuo uudet pelit oli liian juonitäytteistä saippuaoopperaa.
Nää uudet toimii kyllä hyvin vaikka ei tiedä mitään aikaisemmista. Mutta sanon kuitenkin sen että jos on alla ne vanhat pelit ja on sarjan fani niin 2018 vuoden GOW:issa on muutama kohta joka heruttelee aika hyvin vanhoja muistoja.Itse olen pelisarjasta pelannut vain 2018 version. Se oli niin hyvä että ilolla hinkkasin pleikkarilla platinalle. Odottamassa olisi myös Ragnarök, joka täytyy ottaa nyt kesän kynnyksellä työstöön. Tämä uusikin menee varmasti ostoon. Todella hyvältä näyttää.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.