Myyty Playstation 4 - 500gb + ohjain + Red Dead Redemption 2 [Vantaa]

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyrone
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
27
Myytävä tuote: Playstation 4 - 500giganen versio, alkuperäinen pleikkarin ohjain ja Red Dead Redemption 2. HDMI piuha, virta piuha ja ohjaimen laturipiuha kuuluu hintaan.
Hyllystä löytyy myös Bloodborne, minkä pidän mielummin keräilykappaleena, mutta jos haluat ostaa sen, niin 15 euron lisähinnalla lähtee mukaan.

Hinta: 155e 140e

Tuote ostettu (mistä ja milloin): Noin pari vuotta sitten käytettynä Video Peli Divarista (VPD)

Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei löydy konsolille kuittia. RDR 2:lle löysin kuitin, sekin ostettu käytettynä VPD:stä.

Muuta huomioitavaa: Itse ostin konsolin lähinnä Bloodbornen ja muutaman muun PS eksklusiivi pelin takia taannoin. Hyvin vähän tullut käytettyä itse. Hyvä jos edes kerran kuukaudessa käynnistänyt konsolia. Ei mitään vikoja ole minun silmään osunut. Tietysti perus volyymitaso konsolilla pelatessa on välillä ärsyttävä. En ole tutustunut pleikkareihin, niin paljon että olisin ikinä lähtenyt avaamaan laitetta ja puhdistamaan pölyistä tai vastaavaa. Red Dead Redemption 2:n kannet ja CD:t on tosi hyvässä kunnossa. Myös ohjain on hyvässä kunnossa.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Vantaa, Tikkurilan lähellä.
Toimitustapa: Nouto tai voin julkisten varassa tuoda PK seudulla.
Maksutapa: Käteinen, mobliepay tai tilisiirto paikanpäällä.


Kuva:
20210209_131921.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjut
253 896
Viestejä
4 412 730
Jäsenet
73 267
Uusin jäsen
Miketti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom