PlanetSide Arena (EA 19.09.2019)

scowl

Tukijäsen
Tälläistäkin mahtavuutta pääsisi kohta kokeilemaan. Itse ainakin odotan kun PlanetSide 2:n on tullut upotettua monia tunteja.

Home | PlanetSide Arena

221.jpg

"PlanetSide Arena is an ambitious project that magnifies all the camaraderie, signature moments, and massive battles PlanetSide is known for. Modes like 300-player Squads, Sunderdome, Outfit Wars and Massive Clash will spark a new, even more intense phase in the battle for Auraxis.

That first phase begins with Early Access on September 19."

Varovaisen kiinnostunut tästä, Planetside 2 parissa tuli useampi sata tuntia vietettyä.

Planetside sinällään tuntematon peli itselle, mutta Arena vaikuttaa kyllä pelaajamääränsä puolesta hyvinkin mielenkiintoselta. Ei ilmeisesti ole F2P-peli?

Eikö ole sitten enää vapaan kartan peli? Siinähän pilataan sitten juuri se PS2:n hienous kun lääniä riittää ja voit olla missä huvittaa. Ja kyllähän tuo br on vanha vitsi, ei enää tarvitsisi peleihin tuoda, aikansa on jo mennyt.

Itse en toki mitään br:ää ole pelannut enkä pelaa.

Planetside sinällään tuntematon peli itselle, mutta Arena vaikuttaa kyllä pelaajamääränsä puolesta hyvinkin mielenkiintoselta. Ei ilmeisesti ole F2P-peli?

Se selvinnee parin tunnin päästä. Jostakin luin että hinta olisi $29.90, mutta mitään varmaa tietoa ei minulla ole.

Eikö ole sitten enää vapaan kartan peli? Siinähän pilataan sitten juuri se PS2:n hienous kun lääniä riittää ja voit olla missä huvittaa. Ja kyllähän tuo br on vanha vitsi, ei enää tarvitsisi peleihin tuoda, aikansa on jo mennyt.

Itse en toki mitään br:ää ole pelannut enkä pelaa.

Makuasioita, sanoi koira, kun pallejaan nuoli.

Ilmatteeksi pääsi pelaamaan ja oikein hauskaa oli noi pari matsia mitä ehdin kokeilemaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 639
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
Oranta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom