PLAN 8 - Exopuku MMO räiskintä Black Desert Onlinen tekijöiltä (PC ja konsolit) [TBA]

Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Kertokaa jos tästä oli jo ketju - en itse BBS:n hauilla löytänyt.



Black Desert Onlinen tekijät (Pearl Abyss) ovat julkaisseet Pearl Abyss Connect 2019 tapahtuman yhteydessä ensimmäisen trailerin tulevasta PLAN 8, exopuku MMO räiskintäpelistä. PLAN 8 julkaistaan PC:lle ja konsoleille.

Omasta mielestäni vaikuttaa mukavan vauhdikkaalta ainakin trailerin perusteella ja tuo toisaalta mieleen wallrunnien kanssa (videolla esitetty yksittäinen exopuku ja sen ominaisuudet) mm. Titanfall -pelisarjan. Uumoilisin, että hinnoittelumalli tulee seuraamaan Black Desert Onlinea: F2P tiettyyn pisteeseen asti ja jatkot kuukausimaksulla(?)

Plan 8 kotisivut:
PLAN 8 | Exosuit MMO Shooter - Pearl Abyss

Plan 8 twitter tiedotukset:
PLAN 8 (@PLAN8Game) | Twitter

Edit: Päivittelen AP:ta sitä mukaa kun Pearl Abyss julkaisee uutta tietoa (laitteistovaatimukset, mille kaikille konsoleille PLAN 8 julkaistaan, virallinen julkaisupäivämäärä tms.)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
158
Jos yhtään BDO niin p2w ja paskaa grindiä. Tai ainakin oli yhdessä vaiheessa kun kokeilin.

Eipä trailerin perusteella oikein voi sanoa mitään kun ei ole itse pelaamista.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Jos yhtään BDO niin p2w ja paskaa grindiä. Tai ainakin oli yhdessä vaiheessa kun kokeilin.

Eipä trailerin perusteella oikein voi sanoa mitään kun ei ole itse pelaamista.
Ihan mutulla: Mulla on vahva kutina että tuo tulee noudattamaan perinteiseen tapaan sitä BDO:n konseptia. Voi olla raaki yleilstys, mutta mitä pelaillu noita korealaisia F2P/P2W MMORPG -pelejä (Tera, Aion ym), ne on useimmiten julkaisun alkutaipaleella suunniteltu matalan kynnyksen palveluiksi: helppo päästä sisälle, mutta jossain vaiheessa pelaaja joutuu tavalla tai toisella avaamaan sen rahakukkaronsa (ja nimenomaan tavalla, josta jää paha maku suuhun).
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 238
Viestejä
4 212 167
Jäsenet
71 029
Uusin jäsen
jepppisss

Hinta.fi

Ylös Bottom