Myyty Pks: Lenovo Thinkpad x230 100€

Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
513
Myytävä tuote: Lenovo Thinkpad x230 + laturi
Hinta: 100 euroa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tais olla murosta pari tai kolme vuotta sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): No ei todellakaan, mutta toimintatakuu toki
Muuta huomioitavaa: i5-3320M, 8GB DDR3L, joku n 120GB SSD, edellinen omistaja vaihtanut tähän IPS-näytön jossa pari vaaleaa laikkua, kannen vasemmassa ylänurkassa pientä ei-kriittistä osumaa ja olen odotellut milloin tulisi sopiva kansi tarjolle. Itse vaihdoin rannetuet + trackpadin uusiin, lisäsin levyn ja hommasin myös uuden taustavalaistun fi-näppiksen törskääntyneen tilalle. Tässä on myös thinklight ja webcam. Ollut itsellä satunnaisessa reissukäytössä. Laturi mukaan. Akku on tehoakku, mutta ei kovin uusi. Viimeksi akulla käyttäessä sai kyllä leffan katsottua. BIOS on sen verran vanha että tämän saa vielä modattua x220-akkuja kelpuuttavaksi. Ne ovat halvempia ja Kiinasta helpommin saatavia. Tämä oli itsellä seuraavana listalla. Win7 Pro -lisenssitarra, aktivoitu ja päivitetty kymppi prohon.

Sijainti: Nurmijärvi
Toimitustapa: Nouto, tai tuon Nurmijärvellä ja naapurikylissä sekä Hki/Espoo/Vantaa samaan hintaan ellei ole ihan päivän päälle.
Maksutapa: Cash on delivery :) Mobilepay ei kelpaa, kortti ei kelpaa eikä mikään muu valuutta kuin eurot ja tasaraha kelpaa, kiitos. No okei, ehkä S-pankin tilisiirto paikalla ja kun raha näkyy minulla, kone vaihtaa kainaloa.

Kuva: Kyllä te tiedätte miltä tämä näyttää. Ei ole uusi eikä kiiltele mutta toimii kuten pitääkin. Eipähän houkuta rosmoja.. Voin kyllä kiinnostuneille räpsiä myöhemmin kuviakin.

Edellinen omistaja saattaa tunnistaa vehkeen ja ei siinä mitään, hyvin on palvellut minua satunnaiskäytössä :D

Edit: eihän tässä olekaan kuin 8 gigaa muistia, 2 x 4 gigan kammat..
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 534
Viestejä
4 165 740
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom